باشگاه النصر به دلیل ناتوانی در پرداخت کامل مبلغ انتقال احمد موسی، ستاره سابق لستر، از جذب بازیکنان جدید محروم شد.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میرور، تیم عربستانی کریستیانو رونالدو پس از چالش‌های مالی در مورد احمد موسی، مهاجم سابق لستر، از جذب بازیکن جدید محروم شد.

النصر به دلیل پرداخت نکردن مطالبات باشگاه لستر سیتی انگلیس در زمان انتقال احمد موسی نیجریه‌ای که در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۱۴ میلیون پوند (۱۸ میلیون دلار) به این باشگاه پیوست، از سوی فیفا جریمه و از نقل و انتقالات جدید محروم شد. 

موسی با النصر قهرمان لیگ شد، اما در سال ۲۰۲۰ بازیکن آزاد شد. فیفا اکنون اعلام کرده که این باشگاه نتوانسته است مبلغ ۳۹۰ هزار پوند به لستر پرداخت کند. با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۱ به آنها اخطار داده شده بود که در صورت عدم پرداخت هزینه با ممنوعیت جذب بازیکن مواجه خواهند شد، اکنون گزارش شده است که آنها واقعاً از اضافه کردن بازیکن جدید به تیم خود محروم شده‌اند.

حکم فیفا برای این باشگاه حاکی از آن است که این محرومیت می‌تواند برای سه پنجره متوالی نقل و انتقالات ادامه داشته باشد، اما صندوق سرمایه‌گذاری عمومی (PIF) به صراحت اعلام کرده است که آماده پرداخت هزینه برای رفع این محرومیت است. النصر در جذاب‌ترین قرارداد خود در این پنجره، بروزویچ را از اینترمیلان به خدمت گرفت. در همین حال، رونالدو در ژانویه به النصر پیوست و در ۱۶ بازی اول خود در لیگ برای این باشگاه ۱۴ گل به ثمر رساند، اما نتوانست آنها را به قهرمانی برساند.

النصر برای اینکه از نقل و انتقالات جدید در این تابستان عقب نماند،‌ باید این مبلغ را به باشگاه لستر پرداخت کند.

کد خبر 773236
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha