مجتبی محرمی هفته قبل در مصاحبه با همشهری آنلاین با اشاره به حضور و قهرمانی تیم ملی در تورنمنت کافا از مهدی تاج پرسیده بود که مگر قلعه‌نویی جام آورده که سرمربی تیم ملی شده است. این موضوع باعث سوءبرداشت‌هایی نزد برخی افراد از این مصاحبه شده بود.

مجتبی محرمی

محرمی درتماسی در این ارتباط به همشهری آنلاین توضیحاتی را داد و گفت: «منظور من این نبود که امیر قلعه‌نویی تاکنون جام نگرفته است! امیر قلعه‌نویی این همه در مسابقات لیگ برتر جام برده و امتیازش از همه مربیان بالاتر است. اینکه من گفتم آقای تاج مگر قلعه‌نویی جام گرفته است، منظورم جام کافا بود که ارزشی ندارد.»

وی افزود: «جام کافا مانند جام ال‌جی در قدیم است. بازیکنی می‌خواست تعداد بازی‌های ملی‌اش را به ۱۰۰ برساند، در ۱۰ دوره از این جام شرکت می‌کرد؛ آخر به چه درد می‌خورد؟ حتی اگر هر سال هم قهرمان شویم! تورنمنت کافا هم تا پارسال نوجوانان شرکت می‌کردند. در حضور تیم‌های مانند افغانستان و قرقیزستان این تورنمنت هبچ فایده‌ای برای ما ندارد.»

بیشتر بخوانید:

محرمی تاکید کرد: «کی‌روش چندین سال ایران بود، اما جامی نیاورد. الان هم از حرف من اشتباه برداشت کردند. منظورم این بود جام کافا ارزشی ندارد. نه برای خود امیر قلعه‌نویی و نه برای فدراسیون ارزشی نداشت.»

بیشتر بخوانید:

کد خبر 773710

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    3 1
    برای آقایان تاج(رئیس فدراسیون) وتاجی(قلعه نویی) این جام یک افتخار بزرگ محسوب میشود
  • محسن IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 3
    حالا تو‌چرا میسوزی که ایا جام ارزش داشته یا نداشته بعدشم بد سوختی تعداد بازهات به 100 تا نرسید . قابل توجه علی دایی عزیز که خیلیا بد دراند ازش میسوزند
  • یوسف IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 3
    این مجتبی دوباره شروع کرده توهم، حرف چرت زدی حالا میخوای ماست مالی کنی، آخه لنگی تو در حدی نیستی که در باره امیر خان صحبت کنی.
    • ... حقیر IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      0 0
      آخه ... تو چی از فوتبال آقا مجتبی میدونی؟ هنوز یادم نرفته بهترین بازیها را برای تیم پرسپولیس و تیم ملی کرده ،بهترین دفاع وپیستون چپ ادوار تاریخ ایرن♥️