رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از نحوه پیگیری تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰ از طریق پیامک را تشریح کرد.

پلیس 110 - مرکز پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حسین اردلانی رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ گفت: یکی از موضوعاتی که دغدغه پلیس و مردم، عدم اطلاع داشتن شهروندان نسبت به ثبت گزارش خبری که به پلیس اعلام کرده‌اند بود.

وی افزود: این بی اطلاعی شهروندان منجر به تماس‌های مجدد با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ می‌شد.

سرهنگ اردلانی بیان داشت: پیگیری این موضوع را بر اساس ارسال پیامک به شهروندان حل کردیم.

وی گفت: وقتی خبر در سامانه ثبت می‌شود بلافاصله پیامک برای شهروند ارسال با مضمون اینکه شهروند گرامی خبر شما در سامانه پلیس ۱۱۰ ثبت و کد رهگیری به شهروندان ارائه می‌شود.

سرهنگ اردلانی در پایان بیان داشت: گزارش خبری که به پلیس اعلام شده، شهروندان می‌توانند از طریق کد رهگیری خبر را از سامانه‌های پلیسی، کلانتری و یا حتی از مراجع قضائی موضوع را پیگیری کنند.

کد خبر 773936
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha