همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور ملت‌های جهان را مشتاق و آماده پذیرش اسلام دانست و تصریح کرد:

معرفی حقیقت اسلام به عنوان بهترین راه حل برای دستیابی بشریت به سعادت بر عهده علمای اسلام است.

به گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری،‌ محمود احمدی‌نژاد بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در جمع علما و روحانیون استان کردستان با تأکید بر اینکه شرایط جهانی به نفع تحقق آرمان‌های الهی در حال تغییر و تحول است، اظهار داشت: به فضل‌الهی امروز تمام نظام سرمایه‌داری و اندیشه‌های ‌دنیاپرستی در حال فروپاشی است، زیرا دنیا بدون حاکم صالح و قانون درست قابل اداره ‌کردن نیست.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تلاش برای تحقق آرمان‌های الهی تکلیف و مسئولیت مسلمانان است، گفت: مسلمانان نسبت به همه مسائل جهان مسئول هستند و کسی که دنبال تحقق اهداف نهضت پیامبر(ص)نباشد، مسلمان نیست.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه خداوند انسان‌ها را برای برپایی زندگی سعادتمند در جهان خلق کرده است، خاطرنشان کرد: سعادت بشر در سایه خداپرستی، عدالت و تحت هدایت و تعالیم پیامبران الهی محقق می‌شود.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود امام عصر (عج) را مایه وحدت برشمرد و اظهار داشت: وحدت به معنای همراهی و همدلی برای تحقق یک هدف است.

احمدی‌نژاد دفاع از حقوق در معرض تهاجم را یکی از عوامل وحدت مسلمانان عنوان و خاطر نشان کرد: یکی دیگر از پایه‌های وحدت، مسئولیت‌هایی است که مسلمانان در جهان برعهده دارند و باید برای تحقق اهداف و آرمانهای خود حرکت کنند.

رئیس‌جمهور عزت و شرف و تحقق آرمان‌های اسلامی را اهداف مشترک همه مسلمانان برشمرد و گفت: امروز در سنگین‌ترین هجوم تاریخی دشمن علیه اسلام قرار داریم و اگر غفلت کنیم دشمنان همه سرزمین‌های ما را اشغال می‌کنند.

احمدی نژاد با بیان اینکه وجود رژیم صهیونیستی بزرگترین تهاجم علیه اسلام است، تاکید کرد: رژیم صهیو نیستی اگر فرصت‌پیدا کند اجازه نمی‌دهد اثری از اسلام باقی بماند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در جمع علما و روحانیون استان کردستان با بیان اینکه مردم کردستان در صحنه‌های گوناگون با ایمان زلال و اعتقاد عمیق به اسلام ناب‌ پایبند بوده‌اند، تصریح کرد:‌علمای کردستان با روشن‌بینی و هوشمندی شرایط سخت را گذرانده‌اند و اگر چه دشمنان دست و پا می‌زنند اما فضای امید و نشاط در سایه وحدت بر استان کردستان حاکم است.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دوره انقلاب مردم کردستان سخت‌ترین آزمایش‌ها را داده‌اند و خوش درخشیده‌اند.

پیش از سخنان رئیس‌جمهور نماینده ولی فقیه در استان کردستان و شیخ الاسلام نماینده علمای اهل‌سنت با قدردانی از حضور دولت نهم به ویژه رئیس جمهور در مناطق مختلف کشور و به ویژه توجه به مناطق‌محروم از جمله کردستان تصریح کرد: دولت نهم توجه ویژه‌ای به فرهنگ اسلام و علما و روحانیون داشته است

کد خبر 77446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز