کنعانی‌زادگان با درخشش در مسابقات دوستانه تا حدی جایگاهش در ترکیب اصلی را تضمین کرد.

کنعانی‌زادگان

به گزارش همشهری‌آنلاین، عملکرد صددرصدی و قابل توجه پرسپولیس در مسابقات تدارکاتی پیش‌فصل همچنان ادامه دارد. سرخپوشان تاکنون در ۴دیدار دوستانه حضور یافته‌اند و هر ۴دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از برتری در برابر شمس آذر قزوین، استقلال خوزستان و پیکان، این بار با ۲گل مقابل نفت آبادان به برتری دست یافتند. این اتفاق که با چهارمین کلین‌شیت قرمزها نیز همراه بود، در روزی رخ داد که هر ۲گل پرسپولیس را مدافعان این تیم به ثمر رساندند؛ گل اول را فرشاد فرجی روی یک شوت از راه دور به ثمر رساند و گل دوم را محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی یک ضربه ایستگاهی زد. کاشته کنعانی از همان مدل ضرباتی بود که خودش دوست دارد. او که به زدن ضربات ایستگاهی علاقه دارد، معمولا با شوت‌های خشک و زمینی دروازه حریف را تهدید می‌کند که این بار هم با گل همراه بود.

از زمان حضور کنعانی‌زادگان در پرسپولیس، این پرسش مطرح بود که یحیی گل‌محمدی با ترافیک قلب خط دفاعی‌اش چه خواهد کرد. کنعانی به‌عنوان یک مدافع مدعی و ملی‌پوش، به گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی اضافه شده است؛ ۲بازیکنی که فصل گذشته کنار هم موفق‌ترین خط دفاع لیگ را ساختند. در چنین شرایطی نیمکت‌نشین شدن هر یک از این ۳بازیکن می‌توانست بحث‌برانگیز باشد اما فعلا به‌نظر می‌رسد کنعانی جایگاهش در ترکیب اصلی را تضمین کرده باشد.

او که در بازی تدارکاتی با استقلال خوزستان تنها گل پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، این بار هم یک کاشته گل کرد. این در حالی است که کنعانی فصل گذشته با پیراهن الاهلی عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ قطر را به‌خود اختصاص داده بود. بنابراین شاید در شرایط فعلی گولسیانی به نیمکت نزدیک‌تر باشد؛ بازیکنی که زدن پنالتی‌های مطمئن ازجمله امتیازاتش بود اما گویا این فصل قرار است همان کار را هم کنعانی انجام بدهد.

کد خبر 775283
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha