کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید!

ضرغامی

به گزارش همشهری آنلاین، کیهان در ادامه نوشت: عزت‌الله ضرغامی که از سر دلسوزی و با این تصور که قصد کمک به هنگامه قاضیانی را داشته، اخیرا در یک برنامه شبکه نمایش خانگی مدعی شد که این بازیگر به حجاب اعتقاد دارد و به‌خاطر لجبازی با نظام، اقدام به انتشار فیلم موهن از خودش کرده است! قاضیانی هم خیلی سریع به رفتار مهربانانه آقای وزیر واکنش نشان داد و با ادبیاتی توهین‌آمیز، حرف او را رد کرد! 

برخی از مدیران در حالی سعی در هزینه کردن خودشان برای برخی چهره‌های مردود دارند که این چهره‌ها اساسا از مقام هنرمند به جایگاه ابزار تبلیغاتی جریان‌های سیاسی ضدملی تنزل پیدا کرده‌اند. چگونه می‌توان افرادی که خودشان هم با رفتارشان، پایان تاریخ مصرف‌شان را اعلام می‌کنند، احیا کرد؟

کد خبر 776743

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • م IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    83 3
    تفکرات تندروها طی دهه ها در حاکمیت موجب دین گریزی و حتی مقابله با حجاب شده است.
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    41 4
    کاش این کیهان یک جورهایی سکوت می کرد. نخود هر آش.
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    16 2
    واقعا نمیدونم این انتخابات چی داره که باعث میشه برخی ها برای بدست آوردن رای از دو سال قبلش شروع به تبلیغ برای خود کنند. بهرحال عاقبت خودشیرینی همینه
  • US ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    41 0
    لجبازی چیه همش همون قضیه جعفر قلی خان از فرنگ برگشته تو تاریخ داره هی تکرار میشه طرف بیشتر از این که ایران باشه در حال سفر از این کشور به اون کشور در این سفرها انتقال فرهنگی صورت میگیره حجم بالای مسافرت های خارجی ایرانیان بعد دهه شصت و آشنایی طبقات مختلف با فرهنگ مسلط جهانی باعث شده قشر باسواد و روشنفکر به همراه قشر نوجوان که رشد یافته و تربیت شده در بستر فیلم های ماهواره و دنیای مجازی است دیگر فرهنگ سنتی خود را به دلایلی بیشتر روانی دون شان خود بداند به هر حال فرهنگ سنتی هم می بایست قدرت جذب خود را بالا ببرد اما متاسفانه دافعه های خود را افزایش داده به هر حال در گدار از سنت به مدرنیسم این چالش ها همیشه بوده و نمی شود همه را متقاعد کرد از یک الگوی قدیمی و سنتی پیروی کنند چرا که در ارتباط با فرهنگ های بیگانه چشم و هم چشمی و رقابت وجود داره و هر کشوری سعی دار جذابیت های خود را نشان بده و این مسابقه همیشه بوده ...