سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: 358 نفر سرمازده گرفتار در کولاک بزرگراه زنجان - قزوین نجات یافتند.

به گزارش واحد مرکزی خبر از زنجان مدیرکل بازسازی و حوادث غیر مترقبه زنجان گفت: از این تعداد شش نفر به بیمارستان منتقل و 352 نفرهم سرپایی مداوا شدند.

براتی افزود: همچنین پلیس راه، هلال احمر و امداد و نجات استان به 397 دستگاه خودرو در اتوبان زنجان - قزوین امداد رسانی کردند.

وی با اشاره به شدت کولاک و نبود دید کافی در جاده‌های استان و ترافیک شدید جاده گفت: 30 دستگاه آمبولانس، 11 دستگاه گریدر، 2 دستگاه بلدوزر ، 20 دستگاه کامیون، 4 دستگاه خودروی کمکی و نیز 70 نفر راهدار و 95 نفر امداد گر هلال احمر برای امداد رسانی به مسافران در منطقه حضور دارند.

مدیر کل بازسازی و حوادث غیر مترقبه زنجان همچنین از پیش بینی و اماده سازی 13 مسجد در شهر‌های زنجان  ابهر، خرمدره، صائین قلعه و هیدج برای اسکان در راه ماندگان خبر داد.

براتی افزود: همچنین تعدادی نانوایی در این شهرها نیز به حال آماده باش در آمده‌اند تا در صورت نیاز نان مورد نیاز در راه ماندگان را تامین کنند.

خبر دریافتی از روابط عمومی راه و ترابری استان زنجان حاکیست مسیر جنوبی اتوبان زنجان به قزوین بازگشایی شده و مسیر شمالی این اتوبان نیز تا یک ساعت دیگر بازگشایی خواهد شد

کد خبر 77924

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز