پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان مدیریت بحران کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی با نزدیک شدن یک سامانه گرم و مرطوب از اواسط روز جمعه به جنوب کشور و سامانه دیگری از اواخر روز شنبه به شمال غرب، وضعیت جوی کشور بارانی خواهد بود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این اطلاعیه آمده است: استان‌های فارس، بوشهر و سپس غرب استان هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد و اصفهان در روز جمعه 14 فروردین شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد است.

این اطلاعیه می‌افزاید: همچنین استانهای بوشهر، فارس، هرمزگان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، کرمان، یزد، مرکزی، همدان و دامنه های البرز در روز شنبه 15 فروردین شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است : در روز یکشنبه 16 فروردین نیز در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان، لرستان، ایلام، همدان، قزوین، تهران، قم و شمال اصفهان باران می بارد.

شایان ذکر است که از اواسط روز جمعه تا روز یکشنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج است.

در این اطلاعیه از ستادهای حوادث و سوانح غیرمترقبه استان‌های یادشده خواسته شده است ضمن آمادگی کامل هماهنگی‌های لازم را با سایر ادارات به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با جاری شدن سیل، وزش طوفان و یا هر گونه حادثه احتمالی دیگر داشته باشند.

کد خبر 77981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز