هر سال با نزدیک شدن به زمان شروع مدارس، دغدغهی والدین برای رزرو سرویس مدرسه شروع میشود. وجود مشکلات متعدد مانند اخذ مبالغی بیش از نرخ مصوب سرویس مدارس، عدم بازگشت هزینه در روزهای تعطیل، کمبود راننده، نگرانی بابت امنیت سفرها و نبود نهاد مسئول و پاسخگو در صورت بروز مشکلات احتمالی، از مهمترین دغدغههای والدین در این ارتباط است.
به گفته روابط عمومی تپسی، این شرکت طی ماههای گذشته و با هماهنگی سازمان تاکسیرانی تهران، کار توسعه «سرویس مدرسه» را آغاز کرده تا با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارد، دغدغههای موجود را برطرف کند.
سرویس مدرسه تپسی تا 30% ارزانتر و با تضمین بازگشت وجه برای تعطیلات غیرتقویمی
طی سالهای گذشته، یکی از اعتراضهای والدین در مورد سرویسهای سنتی مدرسه، هزینههای گزاف و خارج از عرف بوده است. بنا به اعلام روابط عمومی تپسی، تعرفه قیمت در سرویس مدرسه این شرکت، متناسب با نرخ مصوب شورای شهر و تاکسیرانی تعیین شده و تا 30% ارزانتر از سرویسهای سنتی است. تپسی در این سرویس، به یکی از نارضایتیهای دیگر اولیا از سرویسهای سنتی که عدم بازگشت وجه در روزهای تعطیل است نیز پاسخ داده و اعلام کرده که به ازای روزهای تعطیل غیرتقویمی (مانند آلودگی هوا و شرایط جوی)، هزینه را به والدین بازمیگرداند.
اختصاص راننده ثابت و امکان ردیابی آنلاین سفر دانشآموزان
در سرویس مدرسه تپسی، یک راننده ثابت به دانشآموزان اختصاص داده شده و مشخصات و اطلاعات تماس آن نیز در اختیار والدین قرار میگیرد. همچنین، بر خلاف سرویسهای سنتی که امکانی برای نظارت بر سفر ندارند، تپسی این امکان را در اختیار والدین قرار میدهد تا برای اطمینان بیشتر، در طول زمان حضور فرزندشان در سرویس، سفر را به صورت آنلاین رصد کنند. از سوی دیگر، رانندگان فعال در سرویس مدرسه تپسی، رانندگانی هستند که با بررسی سوابق سفرهایشان انتخاب شدهاند و ضمن داشتن تائیدیه صلاحیت از سمت پلیس و امتیاز بالا، سایر مدارک مورد نیاز مانند گواهی سلامت را هم دارا هستند. همچنین این شرکت اعلام کرده که با دارا بودن تیم پشتیبانی و امنیت سفر 24 ساعته، به صورت مستمر سفرهای سرویس مدارس را بررسی کرده و پاسخگوی والدین خواهد بود.
گفتنی است فرایند ثبت نام این سرویس، از طریق اپلیکیشن تپسی و به صورت آنلاین انجام میشود. والدین میتوانند از امروز برای رزرو سرویس مدرسه، به اپلیکیشن تپسی مراجعه کنند.
نظر شما