دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران درباره چرایی و فواید انتخاب علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در مدیریت آسیب های اجتماعی شهر تهران توضیح داد.

احمدي صدر

به گزارش همشهری آنلاین، آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران دیگر چالش نیستند بلکه به یک بحران بزرگ تبدیل شده‌اند که برخورد و کاهش آن نیازمند هم افزایی تمام دستگاهها، سازمان ها، نهادها و ... است. موضوعی که مورد توجه احمد احمدی صدر، دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران قرار گرفته است و به همشهری می‌گوید: «شهرداری تهران با تشکیل قرارگاه اجتماعی توانست در کمتر از ۸ ماه، ۹ مرکز یاور شهر ظرفیتی برای پذیرش معتادان صغر و کبر سنی، بیماران زخم باز، عفونی، زنان اعصاب و روان و... فراهم کند. پیش از این شهرداری کارها را به صورت خواهشی و تمنایی پیش می‌برد اما با تصمیم رئیس جمهور از این پس قطعا پیگیری کارها با سرعت بیشتری انجام می‌شود. چرا که دستگاهها متولی در حوزه آسیب اجتماعی موظف‌اند به وظایف خود عمل کنند و در نهایت هم به شهردار تهران گزارش دهند.»

شهردار تهران دستیار ویژه رئیس جمهور شد

مدیریت شهری در حوزه آسیب‌های اجتماعی نگاه عمیق‌تری خواهد داشت و به گفته این مقام مسئول قرار است از طریق هم افزایی و همدلی تمام دستگاه‌ها علاوه بر ساماندهی آسیب‌های اجتماعی و جمع‌آوری معتادان متجاهر، برخورد با خرده و عمده فروشان مواد مخدر هم در دستور قرار گیرد.

کد خبر 781333

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    3 0
    شهرداری تهران باید به کودکی که دستش در پله برقی قطع شد حقوق مادام العمر بدهد. در کشوری مثل ایران کودک معلول چه آینده ای می تواند داشته باشد؟