سهمیه بزرگسال تیم ملی امید برای حضور در مقدماتی المپیک پاریس مشخص شد.

سيد حسين حسيني

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال امید ایران برای رسیدن به المپیک پاریس، در اولین گام مرحله مقدماتی، باید در ازبکستان به میدان برود و سپس در بازی‌های آسیایی هانگژو با رقبای خود روبرو شود.

لیست تیم ملی امید ایران برای حضور در مسابقات پس از برگزاری هفته چهارم از سوی کادرفنی اعلام خواهد شد و طبق پیگیری‌ها عنایتی قصد دارد از وجود حسین حسینی و ارسلان مطهری، دروازه‌بان و مهاجم استقلال به عنوان سهمیه بزرگسال سود ببرد.

رقابت‌های فوتبال مردان زیر ۲۳ سال بازی‌های آسیایی در شش گروه برگزار می‌شود که تیم امید ایران با تیم‌های مغولستان، عربستان و ویتنام هم‌گروه شده است.

کد خبر 781604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    1 0
    اصلآ نباید از دو تیم استقلال وپرسپولیس سرمربی انتخاب کنند آخرش میشه باند بازی ورنگی الان چرا باید تبعیض قائل بشه و دوتا بازیکن فرسوده وبه درد نخور برا تیم امید اونم از استقلال انتخاب بشوند والا هنوز اگه اخباری ومغانلو انتخاب می‌شدند خیلی بهتر بود تا این دوتا بازیکن تاریخ گذشته نکنه باز میخوان خاطره ۷ گل خورده حسینی تو بازی با انگلیس و زنده کنند حسینی دروازه بانی ثبات نداره بگیر نگیر داره تو یک بازی ۷ تا گل میخوره تو یک بازی پنالتی می گیره نمیشه روش حساب کرد