سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است که بی‌نظمی در این باشگاه بابت مسائل مالی باید از بین برود.

حميد درخشان

حمید درخشان در مصاحبه با همشهری آنلاین، در خصوص شرایط پرسپولیس و کسب ۶ امتیاز از دو بازی گفت: به نظر من پرسپولیس از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی داشته، ولی با ادامه این روند و کسب بردهای اقتصادی به مشکل می‌خورد. پرسپولیس در خط حمله نیاز به تقویت دارد و وقتی وارد لیگ قهرمانان آسیا شود کار سخت‌تری خواهد داشت. پرسپولیس باید در همه خطوط صلابت داشته باشد تا بتواند در فصل جدید نتایج خوبی بگیرد.

وی در خصوص بحث جدایی مهدی عبدی و اینکه او در پرسپولیس تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شده است، تاکید کرد: اگر گل‌محمدی به عقبدی اعتقاد نداشت مطمئن باشید امسال یا سال گذشته در لیست پرسپولیس قرار نمی‌گرفت. یک بازیکن باید کاری کند که خودش را به سرمربی تیم ثابت کند، در این مدت به مهدی عبدی فرصت به اندازه کافی داده شد ولی فکر می‌کنم او نتوانست ازاین فرصت‌ها استفاده کند.

درخشان در خصوص برخی انتقادها که از عملکرد شهاب زاهدی صورت گرفته است، یادآور شد: او به خوبی در موقعیت گل قرار نگرفته و معتقدم که قضاوت در مورد شهاب زاهدی زود است.

وی در خصوص اعتراض بازیکنان پرسپولیس به مشکلات مالی گفت: واقعا صحبت کردن در مورد این مسائل در سال ۲۰۲۳ عجیب است و نمی‌دانم چرا این مشکلات همچنان در فوتبال ما وجود دارد. برخی این استدلال را دارند که فوتبالیست‌ها شرایط مالی خوبی دارند و باید با دیرکرد در پرداخت حق و حقوق کنار بیایند ولی این استدلال اصلا درست نیست. بازیکن باید پولش را سر موقع دریافت کند و از لحاظ ذهنی آرامش داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

درخشان افزود: من معتقدم بی‌نظمی در باشگاه پرسپولیس بابت مسائل مالی باید از بین برود و بازیکنان این حق را دارند که حق و حقوق خود را در زمان مشخص دریافت کنند.

کد خبر 782257

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha