2 شرور که در شبکه‌های اجتماعی قدرت‌نمایی کرده و در در جریان چند درگیری خیابانی اقدام به تیراندازی و شرارت کرده بودند با دستور دادستان شهرری به محل درگیری منتقل شده و در آنجا گردانده شدند.

گرداندن 2 متهم در خيابان

همشهری آنلاین، گروه سرنخ: این دو متهم از اشرار سابقه‌دار تهران هستند. رسیدگی به دور جدید شرارت‌های آنها از 14 فروردین ماه سال 1401 آغاز شد. فیلمی از درگیری آنها در مناطق جنوبی تهران و شهرری با گروه دیگری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود. همچنین آنها در شبکه‌های اجتماعی با گروه رقیب قرار درگیری گذاشته بودند. با وجود دستگیری آنها و اعضای گروه رقیب، اما مدتی بعد از زندان آزاد شدند. 
مدتی قبل اما فیلم تازه‌ای از آنها منتشر شد که نشان می‌داد آنها و گروه رقیب در یکی از خیابان‌ها به سوی یکدیگر تیراندازی می‌کردند. این بار نیز آنها دستگیر شدند اما مدتی بعد آزاد شدند. 
آخرین فیلمی که از آنها منتشر شد به 3 ماه قبل برمی‌گردد که در محله باروت کوبی در منطقه دولت آباد بار دیگر با گروه رقیب درگیر شده بودند که این بار در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط پلیس دستگیر شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که طرفین درگیری از مدتها قبل با یکدیگر اختلاف داشتند و این اختلافات باعث می‌شود که هر ازگاهی کار به درگیری مسلحانه و کری خوانی در شبکه‌های اجتماعی منجر شود. 
در این شرایط بود که دادستان شهرری دستور داد 2 نفر از آنها به اتهام درگیری دسته جمهی، تیراندازی، عربده کشی و شرارت و ... در محل درگیری در معرض دیده شهروندان چرخانده شوند. در این شرایط بود که عصر روز یکشنبه آنها درحالی که از سوی ماموران ویژه محافظت می‌شدند به محله باروت کوبی منتقل و گردانده شدند. 
بر اساس این گزارش هم اکنون دو متهم در بازداشت به سر می برند و رسیدگی به اتهامات آنها ادامه دارد. 
 

کد خبر 782416

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha