رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: وظیفه ما به عنوان نماینده مردم این است همانگونه که ایرادات و نقص‌ها را اعلام می‌کنیم باید نکات مثبت را هم ببینیم و بیان کنیم.

آخوندی

به گزارش همشهری؛ محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در یکصدوهفتادودومین جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود، با اشاره به حکم رئیس جمهور به شهردار تهران به عنوان دستیار ویژه در حوزه آسیب‌‎های اجتماعی، اظهار کرد: در ابتدا از رییس جمهور تشکر می‌کنم بابت حکم دستیار ویژه‌ای که به شهردار تهران دادند در بحث آسیب‌های اجتماعی. این می تواند زمینه تحقق مدیریت واحد شهری را فراهم کند، امیدوارم شهردار تهران در این حوزه موفق باشند.

وی ادامه داد: نکته دوم، در ادامه بازدیدها در طرح رصد ۲ دیروز در منطقه ۲۱ حضور داشتیم ، انصافا آن چیزی که در کل منطقه مشاهده کردیم، وضعیت بسیار مناسب نظافت منطقه ۲۱ بود که با وجود گستردگی منطقه، تعداد زیادی سطل‌های زباله تعبیه شده و معابر در وضعیت خوبی قرار داشت، باید از پاکبانان و همکاران در خدمات شهری منطقه ۲۱ و پیمانکارانی که زحمت کشیده‌اند، تشکر کنیم.

آخوندی با اشاره به اینکه در حوزه تنظیف شهر گاهی شاهد ایراداتی هستیم، افزود: دوستان در شورا چندین بار تذکراتی را داده‌اند و شهردار تهران نیز با حکم جدیدی که زده‌اند امیدواریم این نقیصه برطرف شود. اما وظیفه ما به عنوان نماینده مردم این است که همانگونه ایرادات و نقص‌ها را اعلام می‌کنیم باید نکات مثبت را هم ببینیم و بیان کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بیان کرد: باید دقت کنیم نوع تذکرات ما در این حوزه‌ها به گونه‌ای باشد که چند هزار نفری که هر شب تا صبح برای نظافت شهر زحمت می‌کشیدند و در طول روز نیز در چندین نوبت برای تنظیف شهر تلاش می‌کنند، نادیده گرفته نشوند. در عین حال زمینه سوء استفاده دیگران که شهر و مردم برایشان مهم نیست فراهم نکنیم.

کد خبر 782520
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha