سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

رگبار باران در شمال و جنوب کشور

به گزارش همشهری آنلاین، امروز (یکشنبه) در شمال آذربایجان غربی‌ و ارتفاعات‌ البرز مرکزی بارش‌ پراکنده با احتمال رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ و در جنوب‌ استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و ارتفاعات‌ هرمزگان رگبار پراکنده، رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ و در برخی‌ نقاط‌ گرد و خاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

روزهای سه‌شنبه‌ و چهارشنبه‌، با عبور موج‌ بارشی‌ از نوار شمالی‌ کشور در برخی‌ نقاط‌ استان‌های آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، زنجان، قزوین‌، استان‌های ساحلی‌ خزر، ارتفاعات‌ البرز مرکزی و به‌تدریج‌ در خراسان شمالی‌ رگبار و رعد و برق‌، وزش‌ باد شدید موقت‌ و در نقاط‌ مستعد گرد و خاک‌ رخ‌ خواهد داد.

طی‌ روزهای دوشنبه‌ و سه‌شنبه‌ در جنوب‌ سیستان و بلوچستان، ارتفاعات‌ هرمزگان و جنوب‌ کرمان افزایش‌ ابر در بعضی‌ ساعات‌ رگبار و رعد و برق‌، باد و گرد و خاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

پنجشنبه‌ در اردبیل‌، ارتفاعات‌ البرز مرکزی و شمال شرق‌ کشور بارش‌ پراکنده خواهیم‌ داشت‌.

روز جمعه‌ در مناطق‌ شمالی‌، شمال غرب‌ و ارتفاعات‌ البرز مرکزی بارش‌ پراکنده با احتمال رعد و برق‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

دوشنبه‌ در شرق‌، سه‌شنبه‌ در شرق‌ و دامنه‌های جنوبی‌ البرز و چهارشنبه‌ تا جمعه‌ در شمال شرق‌، شرق‌، دامنه‌های جنوبی‌ البرز و بخش‌هایی‌ از مرکز کشور وزش‌ باد شدید و گرد و خاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

دریای خزر در روز چهارشنبه‌ مواج‌ است.
 

کد خبر 784047

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • محموددردیزاده IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    13 4
    والا ما که ندیدم استان گلستان بارشی باشه با وجود کارخانه سیمان و کارخانه ید که راه اندازی شده
  • حمید IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    18 1
    استان گلستان با وجود کارخانه ید در آق قلا به زودی کویر میشه. تو یه مقاله خوندم که ید به شدت ابرها رو نابارور میکنه اگه این درست باشه باید برای نجات استان کاری کرد.
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    7 6
    باران شدید و تگرگ استان تهران را سیراب خواهد کرد مردم استان شاهد و منتظر باران شدید وتگرگ باشند باد ورعد وبرق و کولاک استان تهران و البرز و قزوین را فرا خواهد گرفت فراوانی آب فرا خواهد رسید مردم استان تهران وا لبرز نگران کمبود آب نباشند...
  • کشاورز IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    9 1
    وای بر کسی که کارخانه ید راه اندازی کرد ما ملت کشاورزی بیچاره کرد تمام امیدها کشاورزی ودامداریه با وجود این کارخانه ید همه چیزه ما به باد رفت چرا مسولیت کاری نمیکنن اگر از دستشون کاری نمیاد بگن تا ما قشر ‌‌زحمتکش کاری بکنیم