شهرداری تهران در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برنامه ها و خدمات مختلفی را ارائه می کند که در سه اینفوگرافیک به صورت کامل توضیح داده شده است.

پیاده روی اربعین

همشهری_ مهدی اسماعیل پور- فرناز محمدزاده: مبدأ: تهران، مقصد: کربلا؛ آنانی که تجربه ‌دارند، معتقدند زیباترین مقصد دنیا، همین است. می‌گویند آن لحظه که نگاهت به حرم می‌افتد و یا آن دقایقی که پا در بین‌الحرمین می‌گذاری دلت می‌خواهد ساعت‌ در همان لحظه بایستد و تو همانجا بمانی و دیگر هیچ. این روزهای سال که ‌ماه صفر به میانه می‌رسد، دلدادگان حسینی برای رسیدن به این لحظه، بی‌تاب و بی‌تاب‌تر می‌شوند، کوله‌پشتی‌ها آماده، لباس عزا بر تن و پاسپورت‌ها به دست، هر که به نوعی می‌خواهد خود را به آن مقصد تکرارنشدنی برساند؛ زمینی و یا هوایی فرقی ندارد، مقصد همه یکی است؛ اربعین، کربلا.

شهرداری تهران برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم اربعین امسال با برنامه‌ریزی دقیق و با تمام توان خود در بخش‌های مختلف به میدان آمده است تا علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به زوار اباعبدالله‌الحسین(ع)، در مباحث فرهنگی و تبلیغاتی هم حضور مؤثر و پررنگی داشته باشد. از مناطق و معاونت‌ها گرفته تا سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران هرکدام به فراخور نیاز و توان خودشان پای کار آمده‌اند و گوشه‌ای از کار را گرفته‌اند تا پیاده‌روی میلیونی و بین‌المللی اربعین۱۴۰۲ به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

اینفوگرافیک| همه فعالیت های شهرداری تهران در راهپیمایی اربعین امسال

اینفوگرافیک| همه فعالیت های شهرداری تهران در راهپیمایی اربعین امسال

اینفوگرافیک| همه فعالیت های شهرداری تهران در راهپیمایی اربعین امسال

کد خبر 784356

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha