چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

جنایتکار آمریکایی یک روز پس از آنکه همسرش برای گرفتن طلاق به دادگاه رفت، وی و 3 عضو خانواده‌اش را به گلوله بست و سپس خودکشی کرد.

به گزارش سی‌ان‌ان، جنایتکار 45 ساله که کوین گارنر نام دارد، بعد از ظهر سه‌شنبه، یک روز پس از آنکه همسرش دادخواست طلاق خود را به دادگاه داد، در منطقه گرین‌هیل در آلاباما به‌سراغ وی رفت و برای انتقام‌جویی، وی و اعضای خانواده‌اش را به گلوله بست.

شاهدان ماجرا به ماموران پلیس آلاباما گفتند این مرد هنگام شلیک گلوله‌ها فریاد می‌زده است: «حالا برای همیشه از شر من راحت خواهی شد».

با گزارش موضوع این تیراندازی به کارآگاهان جنایی آلاباما، نیروهای ویژه پلیس به سرعت منطقه را به محاصره درآوردند اما مرد تیرانداز از محل جنایت گریخته بود. با آغاز تحقیقات درباره جنایت مشخص شد در جریان تیراندازی، مرد تیرانداز همسرش، دختر، خواهر و برادرزاده‌ او را در داخل خانه به گلوله بسته است.

با مشخص شدن این موضوع، تیم‌های پلیسی، تحقیقات خود را بر یافتن ردی از مرد جنایتکار متمرکز کردند اما زمان زیادی طول نکشید که ماموران، جسد این مرد را در نزدیکی خانه‌اش در حالی پیدا کردند که وی با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده بود.

کینه‌ای به خاطر طلاق

بررسی‌های اولیه درباره این جنایت نشان می‌دهد یک روز قبل از وقوع این جنایت، همسر مرد جنایتکار برای گرفتن طلاق از وی به دادگاه رفته و درخواست طلاق داده است و هنگامی که مرد جنایتکار از این موضوع اطلاع پیدا کرده، تصمیم به ارتکاب جنایت گرفته است.

کد خبر 78536

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز