چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

برلین: پلیس می‌گوید زنی که ظرف مدت کمتر از یک ساعت 3 تصادف رانندگی داشته است، در شرایط جسمانی خوبی به سر می‌برد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این زن در مدت 60 دقیقه با 7 خودرو برخورد کرده است اما با وجود اینکه خسارت زیادی به این خودرو‌ها وارد کرده، خودش تنها دچار چند جراحت بسیار سطحی شده است.

این زن 69 ساله در آغاز درحالی که می‌خواست از پارکینگ یک فروشگاه خارج شود با 3 خودرو برخورد کرد. او سرانجام از پارکینگ خارج شد و در راه با چند خودروی دیگر برخورد کرد.

گفتنی است، این زن تنها زمانی از برخورد با خودرو‌های دیگر دست برداشت که خودرو‌اش براثر برخورد با حصار حیاط یک خانه، دیگر قادر به حرکت نبود.

شکایت از کمبود میگو

تگزاس: کمبود میگو در غذای یکی از مشتریان یک رستوران موجب شد که او با پلیس تماس بگیرد. این زن که برنج همراه با میگو سفارش داده بود مدعی شدکه برنجش به اندازه کافی میگو ندارد.

این در حالی است که آشپز رستوران در واکنش به شکایت این مشتری اعلام کرد تعداد میگو‌های غذای او به اندازه کافی است . این زن که از پاسخ سرآشپز شاکی شده بود تهدید کرد که با پلیس تماس می‌گیرد و در مقابل چشمان حیرت‌زده دیگران با پلیس تماس برقرار کرد.

البته مامور پلیس پس از حضور در رستوران اعلام کرد با توجه به اینکه این زن با دلیلی غیرمنطقی خط تلفن پلیس را اشغال کرده و وقت ماموران را گرفته است، دستور بازداشت او را دارد.

این زن پس از چند ساعت از بازداشت پلیس آزاد شد اما درحالی که خبرنگاران او را احاطه کرده بودند، فریاد می‌زد که همچنان معتقد است میگو‌های غذای او کم بوده و به دوستانش هم توصیه می‌کند به این رستوران نروند.

تربیت دانش‌آموزان با ترمز ناگهانی

نیوجرسی: راننده سرویس یک مدرسه که برای ادب کردن دانش آموزان از روش عجیبی استفاده کرده بود به زندان افتاد. این مرد 38 ساله که از سر و صدای زیاد دانش آموزان و جابه‌جا شدن آنها از یک صندلی به صندلی دیگر حسابی کلافه شده بود، تصمیم گرفت آنهارا ادب کند.

به این ترتیب درحالی که با سرعت در حال رانندگی بود، چند ترمز شدیدگرفت و موجب شد اغلب دانش آموزان درکف اتومبیل بیفتند یا اینکه سر و صورت آنها با صندلی جلویی برخورد کند. پس از این ماجرا، دانش آموزان که از رفتار او خشمگین شده بودند، به والدینشان شکایت کردند و والدین آنها هم موضوع را به مدیر مدرسه و پلیس اطلاع دادند.

گفتنی است، این راننده عاصی اعلام کرده است که هدف او تنها تربیت دانش‌آموزان بوده و به هیچ‌وجه قصد نداشته به آنها آسیب بزند. به هر حال راننده باید در دادگاه حاضر شود.

تمیز کردن منزل با بنزین

ویسکونسین: اشتباه غیرقابل جبران مردی که به  سیگار کشیدن اعتیاد داشت، هم خانه‌اش را به آتش کشید و هم موجب شکایت همسایگان از او شد. این مرد 47 ساله که بیش از نیمی از عمر خود را به سیگار معتاد بوده است، برای تمیزکردن خانه‌اش از بنزین استفاده کرد.

اما بخش خطرناک کار او زمانی اتفاق افتاد که سیگار روشنش را داخل ظرفی انداخت که داخل آن پر از بنزین بود. به این ترتیب یک انفجار تمام عیار در خانه او به وقوع پیوست . شدت انفجار به‌اندازه‌ای بود که به دیگر واحد‌های آپارتمان هم سرایت کرد.

گفتنی است این مرد که بر اثر جراحات وارده در بیمارستان بستری شده است به دنبال شکایت همسایگانش در انتظار حضور در دادگاه و رای قاضی قرار دارد. به گفته وکیل وی، همسایگانش قصد دارند از شرکت بیمه‌ای که او را پشتیبانی می‌کند، غرامت بگیرند.

کد خبر 78541

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز