پیدا شدن جسد مردی در محوطه یکی از دانشگاه های تهران که 30 روز از مرگش می گذرد،‌تیم جنایی را با یک معمای پیچیده روبه رو کرده است.

جسد - پلیس جنایی

همشهری آنلاین، گروه سرنخ:ساعت 8 صبح دیروز به قاضی وحید ناصری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جسد مردی جوان در محوطه یکی از دانشگاه های تهران پیدا شده است. دقایقی از اعلام این گزارش می گذشت که تیم جنایی در محل حادثه حضور یافت و با جسد مردی جوان مواجه شده که دچار فساد نعشی شده بود.

بررسی ها حکایت از این داشت که حدود 30 روز از مرگ مرد جوان می گذرد اما علت اصلی مرگ به درستی مشخص نبود. نکته عجیب ماجرا این بود که  مرد جان باخته نه دانشجوی دانشگاه بود و نه از کارکنان آنجا.

جسد در ساختمان نیمه کاره ای که در محوطه دانشگاه در حال ساخت بود ، توسط یکی از کارکنان دانشگاه پیدا شده بود. آنطور که کارمند دانشگاه می گفت، صبح روز شنبه در حال عبور از کنار ساختمانی بود که نیمه ساخت رها شده بود. او ناگهان چشمش به جسد افتاده و ماموران حراست دانشگاه را خبر کرده بود.

از سوی دیگر تیم بررسی صحنه جرم و پزشکی قانونی که در محل حادثه حضور داشتند عنوان کردند که احتمالا مرد جوان به دلیل سقوط از ارتفاع جان باخته است.

با این وجود بازپرس جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ مشخص شود. از سوی دیگر تحقیقات کارآگاهان جنایی شروع شده تا با بررسی تصاویردوربین مداربسته در اطراف دانشگاه و بررسی افراد گمشده، اسرار این حادثه مرموز را رازگشایی کنند.

کد خبر 785532

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha