جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار و امید» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار می‌شود.

پوستر جشنواره ایثار

به‌گزارش همشهری آنلاین، جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار و امید» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار می‌شود.

اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «این مرکز ضمن ارج‌نهادن به مقام والای شهدا، جانبازان، آزادگان و رشادت‌های ایثارگران ایران اسلامی و با توجه به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، در گسترش این اصل مهم در لایه‌های مختلف جامعه، اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری کرده است. ما معتقدیم زبان هنر، بهترین شیوه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، از این‌رو جشنواره ایثار و امید با هدف تحقق این مهم در بخش‌های مختلف هنری اجرایی می‌شود.»

کریمی در ادامه به موضوعات این جشنواره اشاره کرده و گفت: «ایثار شهدا و ایثارگران»، «ایثار مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران»، «ایثار، شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین»، «ایثار، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم»، «ایثار و بانوان عاشورایی» و «ایثار، فرهنگ فاطمی و رسالت امروز» ازجمله موضوعات این جشنواره فرهنگی و هنری است.»

هنرمندان می‌توانند آثار خود را در مقطع دانش‌آموزی در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، کاریکاتور و عکاسی و در مقطع بزرگسالان در رشته‌های نقاشی(رنگ‌روغن، آبرنگ، گواش، مدادرنگی و پاستل)، خوشنویسی(نستعلیق، نستعلیق‌شکسته، نسخ و ثلث) عکاسی، صنایع‌دستی، گرافیک(تصویرسازی و پوستر) نگارگری(تذهیب و مینیاتور) و نقاشی‌خط به این جشنواره ارسال کنند.

به‌گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، شرکت در این فراخوان برای عموم آزاد بوده و مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۲ است. اهدای جوائز نفیس و هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس ازجمله جوایز این رخداد هنری است. علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را به آدرس ایمیل Isaromid.۱۴۰۲@gmail.Com ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۲۱۸۶۰۲۲۷۶۱ تماس بگیرند.

کد خبر 787386

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha