باشگاه سپاهان با انتشار تصاویری از بازیکنان خود در سطح شهر اصفهان خواهان حمایت هوادارانش در بازی با الاتحاد شد.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین، سپاهان روز دوشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا میزبان الاتحاد عربستان خواهد بود. از این رو باشگاه سپاهان تدابیر ویژه‌ای را اندیشیده تادر این باره بتواند از حمایت صددرصدی هواداران خود استفاده کند و نتیجه مطلوبی را به دست بیاورد.

یکی از اقدامات ویژه سپاهانی‌ها استفاده از تصاویر بازیکنان خودی در سطح شهر اصفهان و دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان است. تصویر یکی از این بیلبوردها با چهره شهریار مغانلو، مهاجم باتجربه طلایی پوشان و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، در فضای مجازی انتشار یافته است.

شهریار به جای بنزما روی بیلبورد رفت!

حریف سپاهان در روز دوشنبه ستاره‌های بزرگی از جمله کریم بنزما را در اختیار دارد؛ البته هنوز مشخص نیست این ستاره فرانسوی همراه زرد و مشکی پوشان به ایران می‌آید یا نه.

سپاهانی‌ها در شرایطی تصاویر بازیکنان خودی را روی بیلبوردهای شهری برده‌اند که قبل از بازی پرسپولیس و النصر همه توجهات معطوف به حضور کریس رونالدو در تهران بود و بسیاری از بیلبوردهای شهری به خوشامدگویی به النصری‌ها به خصوص رونالدو اختصاص یافت. سپاهانی‌ها اما بی‌توجه به حضور بنزما سعی دارند روحیه بازیکنان خودی را بالا ببرند.

کد خبر 792388
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    4 1
    باریکلا 👏👏👏
  • حسین IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    3 0
    امیدوارم مدافعین سپاهان زمان بازی با استحکام بیشتری کار کنند تا جبران اینهمه پولی که دریافت میکنند بشود و با پاس های کوتاه و دقیق میدان را در دست بگیرند .