رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که حماسه‌های مبارزان فلسطینی آغازی برای یک مرحله جدید و مبارزه‌ای بزرگتر برای رسیدن به پیروزی سرنوشت ساز است.

هاشم صفی الدین

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از سایت النشره، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان درباره عملیات طوفان الاقصی گفت: حماسه‌های مبارزان فلسطینی حماسه عزت و بزرگی و آغازی برای یک مرحله جدید و مبارزه‌ای بزرگتر است که روزها و ماه‌ها برای رسیدن به پیروزی سرنوشت ساز ادامه خواهد داشت. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌ها از این شوک بیدار نخواهند شد.

وی گفت: ورود اعضای مقاومت به شهرک‌هایی که گمان می‌شد امن و حفاظت شده هستند و به اسارت گرفتن تعداد زیادی از صهیونیست‌ها نشان دهنده خواری و ذلت آن‌ها و قدرت فلسطینی‌های قهرمان و انتقام دهه‌ها ظلم است. ما می‌دانیم که مقاومت در فلسطین جسور و ثابت قدم است و آن را در میادین مختلف جنگ ثابت کرد؛ اما حمله به نوار مرزی و ایست‌ها و موانع نشان دهنده مهارت بالای نظامی و پیشرفته مقاومت است.

صفی الدین گفت:‌ صحنه ورود به شهرک‌ها در غلاف غزه همراه با حملات موشکی یک روز نیز از لبنان و تمام مناطق مجاور فلسطین اشغالی تکرار خواهد شد و ده‌ها بار اتفاق خواهد افتاد. نتانیاهو باید بداند که این جنگ صرفا جنگ غزه نیست. امت ما نباید بی‌طرف باشند. ما نیز بی‌طرف نخواهیم بود.

وی گفت: مقاومت صبح پیامی را در کفرشوبا برای دشمن صهیونیستی ارسال کرد مبنی بر اینکه ما حق داریم دشمنی که سرزمینمان را اشغال می‌کند، هدف قرار دهیم. اسرائیل باید به خوبی به این پیام توجه کند. همچنین آمریکا و اسرائیل باید این پیام را در نظر داشته باشد که آنچه در غزه اتفاق افتاد، نشان می‌دهد که حماقت مکرر شما طوفان الاقصی را ایجاد کرد و اگر همچنان به این حماقت‌ها ادامه بدهید این بار شاهد طوفان کل امت و نه فقط الاقصی خواهید بود. این بار طوفان امتی را شاهد خواهید بود که تمام رژیم صهیونیستی را غرق خواهد کرد.

کد خبر 794895
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha