دبیر کتائب حزب الله عراق درباره ورود آمریکا به جنگ جاری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی به شدت هشدار داد.

کتائب حزب الله عراق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روسیا الیوم، «ابوحسین الحمیداوی» دبیرکل کتائب حزب الله عراق اعلام کرد: ما به ملت فلسطین و امت اسلامی و مبارزان مقاومت اسلامی فلسطین، پیروزی بزرگ آنها را با وجود جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش، تبریک می‌گوییم.

وی افزود: مبارزان فلسطینی شوکت صهیونیست‌ها جنایتکار را شکستند و دامنه نبرد را به جایی رساندند که موجب وحشت رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان امت اسلامی شد.

الحمیداوی تاکید کرد: این گروه دلیر و شجاع، برتری اراده مبارزان را بر فناوری و توان دشمن اثبات کردند. آنها آرزوهای سازشکاران برای به دست آوردن امنیت پوشالی که در دروازه های واشنگتن و تل آویو به دنبال آن هستند را بر باد دادند.

وی افزود: وظیفه شرعی، حضور ما را در میدان ضروری می سازد تا شر دشمنان را از سر امت اسلامی و به ویژه ساکنان غزه و سایر اراضی اشغالی کم کنیم و مانع از ستم به مستضعین شویم.

الحمیداوی تاکید کرد: موشک‌ها و پهپادها و نیروهای ویژه ما در اوج آمادگی هستند تا ضربات مهلک به دشمن آمریکایی در پایگاه‌هایش بزنند و منافع آن را در صورت ورود به این جنگ، هدف قرار دهند. در صورت لزوم، مواضع مشخص رژیم صهیونیستی و اعوان آن در تیررس ما خواهد بود.

وی در پایان از مردم عراق خواست که در تظاهرات بغداد و شهرهای دیگر حضور پیدا کنند و پرچم‌های فلسطین و عراق را به اهتزاز درآورند و به جمع آوری کمک در حمایت از مبارزان غزه بپردازند.

نیروهای مقاومت کتائب سیدالشهدای عراق نیز پیشتر به آمریکا هشدار داد که در صورت دخالت در حوادث جاری در فلسطین، نیروهای آنها در منطقه به اهداف مشروع محور مقاومت تبدیل خواهند شد.

تهاجم تروریستی صهیونیست‌ها در تلافی حملات برق آسای حماس به شهرهای رژیم صهیونیستی در حالی همچنان ادامه دارد که بر اساس آمار اعلام شده توسط منابع فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حملات اخیر خودتاکنون بیش از ۱۳ هزار منزل و ۱۰ مرکز درمانی را در نوار غزه ویران کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه صبح چهارشنبه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه تاکنون به ۹۵۰ نفر رسیده است.

کد خبر 796058
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha