مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
۰ نفر

زن و مرد سارق که خود را زن و شوهر معرفی می‌کردند با این عنوان دست به سرقت می‌زدند. آنها برای سرقت شگرد عجیبی داشتند. حال باید دید این شگر عجیب چه بود؟

سرقت طلافروشی

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: روزنامه کیهان در ۲۰ مهر ۶۶ نوشت: یک زن و مرد که با همدستی یکدیگر به عنوان خرید طلا وارد مغازه‌های طلافروشی می‌شدند و اقدام به سرقت طلا و جواهر می‌کردند توسط ماموران کلانتری نارمک به دام افتادند.

‏گزارش روابط عمومی شهربانی دراین رابطه حاکیست:چند روز پیش یک زن ومرد به عنوان خرید طلا و جواهر و ارد یک مغاز جواهر فروشی واقع‏ در خیابان نظام آباد شدند و دریک فرصت مناسب ۱۰۶ گرم طلای داخل مغازه را سرقت کردند و بایک موتورسیکلت از محل گریختند، اما در حین فرار موتورسیکلت آنها به موانعی برخورد کرد و سرنشینان آن نقش برزمین شدند. درپی این حادثه راننده موتورسیکلت به نام محمدرضا ( ۳۰ ساله ) دسنگیر شد ولی همدست وی به نام مریم متواری شد.

در بازجویی‌هایی که از محمدرضا توسط ماموران کلانتری نارمک به عمل آمد وی علاوه بر سرقت از طلا فروشی خیابان نظام‌آباد به یک فقره سرقت دیگر در خیابان ۱۷شهریور جنوبی نیز اعتراف کرد.

‏براساس این گزارش، این ۲نفر به عنوان زن و شوهر وارد مغازه‌های طلا فروشی می‌شدند و چندین قطعه طلا و جواهر گران قیمت را جهت خرید از صاحب مغازه می‌گرفتند و سپس محمدرضا به عنوان گرفتن پول از بانک مغازه را ترک می‌کرد و در بیرون از مغازه سوار بر موتورسیکلت شده و منتظر مریم می‌ماند و مریم نیز در یک فرصت مناسب کلیه طلاها و جواهرات را برداشته و بر ترک موتورسیکلت نشسته و متواری می شدند. در این رابطه مقداری از طلا و جواهر مسروقه به ارزش حدود ۱۵۰ هزار تومان از وی کشف شد. تحقیقات برای دستگیری همدست متهم و کشف بقیه طلاهای مسرو قه ادامه دارد.

کد خبر 796233
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha