بزرگراه دکتر حسابی، یکی از معابر اصلی شهر شیراز محسوب می‌شود. بخشی از این بزرگراه از منطقه 10 این شهر می‌گذرد؛ جایی که یکی از شهروندان آن از وضعیت آب شرب احساس رضایت می‌کند.

انتقال آب

مرد جوانی که محل کار و زندگی‌اش در این منطقه است، به همشهری می‌گوید: «آب شرب محل زندگی و کارم هیچ مشکلی ندارد. فشار آب کم نیست و اتفاقا زیاد و شفاف هم هست. راستش تا حالا مشکل آب نداشتیم و خوشبختانه همیشه آب شرب بوده است.»

کاهش فشار آب

حمید پورمحمد، ساکن محله پودنک در مجاورت خیابان سهرودی شیراز است. او معتقد است که مشکل آب شرب ندارند، ولی فشار آب خوب نیست. پورمحمد به همشهری می‌گوید: «واقعیت این است که فشار آب کم است و برای اینکه حمام کنیم، باید از پمپ آب استفاده شود. حتی زمانی که می‌خواهیم از سرویس بهداشتی هم استفاده کنیم، باید پمپ آب کار کند. البته آب شرب همیشه داشتیم و هیچ‌وقت نبوده که با بی‌آبی مواجه شویم؛ فقط فشار آب کم هست.» او که ساکن منطقه 11 شیراز است، اضافه می‌کند: «ما ساکن خیابان سپهری هستیم و به‌دلیل فشار کم آب، مجبور هستیم از پمپ استفاده کنیم و بابت آن هزینه برق افزایش می‌یابد. امیدواریم با بهره‌برداری از خط دوم انتقال آب به شهر شیراز، مشکل فشار آب هم برطرف شود.»

خط انتقال آب دورودزن، چند از اهالی شیراز را سیراب می‌کند؟ | جزئیات طرح را ببینید

کد خبر 796754
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha