شنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۵ - ۰۴:۳۰
۰ نفر

صدای انفجار نسبتا شدید یک بمب صوتی در منطقه کیان پارس شهر اهواز ،جمعه شب، 19 آبان موجب وحشت ساکنان این منطقه شد و آنان را به خیابان‌ها کشاند.

فرماندار اهواز بامداد شنبه 20 آبان در گفت‌وگو با ایرنا با تایید این خبر اظهار داشت: مقارن ساعت ‪ ۱۱/۴۶‬دقیقه شامگاه جمعه یک بمب صوتی دست ساز نسبتا قوی در خیابان "ایدون" واقع در منطقه مسکونی کیان پارس اهواز منفجر شد.

عبدالعزیز فتعمی افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و تنها شیشه‌های یک مجمتع مسکونی شش طبقه به همراه یک واحد دو طبقه فرو ریخت که ماموران شهرداری در حال پاکسازی محل هستند.

وی اضافه کرد: جزئیات دقیق این حادثه از سوی کارشناسان امر در حال بررسی است که اخبارآن متعاقباء اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر اهواز نیز درباره این حادثه اظهار داشت: ماموران این سازمان ‪ ۳‬دقیقه پس از اعلام این حادثه توسط پلیس ‪ ۱۱۰‬اهواز، در محل حاضر شدند.

عبدالحمید طالب زاده افزود: در این عملیات دو دستگاه خودرو اطفاء حریق همراه شش تن از نیروهای امدادی این سازمان به محل اعزام شده و به ایمن سازی محل حادثه پرداختند.

گفتنی است سال گذشته استان خوزستان شاهد چند رشته انفجار ناشی از بمب گذاری در معابر عمومی و دستگاه‌های دولتی شهرهای مختلف خوزستان بویژه ‌اهواز بود که بر اثر آنها بیش از ‪ ۲۰‬شهروند خوزستانی شهید و بالغ بر ‪ ۱۰۰‬نفر مجروح شدند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان روز پنجشنبه 18 آبان از صدور احکام قطعی ‪ ۱۹‬تن از عوامل این بمب‌گذاری‌ها که ‪ ۱۰‬نفر آنها به اعدام محکوم شده‌اند، خبر داده بود.

کد خبر 7976

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز