هدیه مقام معظم رهبری که از طریق بنیاد ۱۵ خرداد تهیه شده بود ، به دست چهار قلوهای بویراحمدی رسید.

چهارقلو

به گزارش همشهری آنلاین آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان به همراهی جمعی از مسئولان شهرستانی روز دوشنبه از خانواده این چهار قلوها در بویراحمد دیدار و هدایای لبخند مهربانی مقام معظم رهبری را که از طریق بنیاد ۱۵ خرداد اهدا و ارسال شده بود، تقدیم پدر و مادر این چهار قلو کردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد فت: قدرت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه با کاهش آمار جمعیت از بین می رود و می طلبد موضوع فرزندآوری به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی مد نظر قرار گیرد.

آیت الله حسینی تاکید کرد: جمعیت باید افزایش یابد زیرا رشد منفی جمعیت زیان های بسیاری را در پی دارد البته این خانواده ها که به فرزندآوری اقدام می کنند باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: افزایش نرخ جمیت موجب قدرت نظام ما می شود باید تلاش کنیم جمعیت مان را زیاد کنیم و از سوی دیگر ظرفیت اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور وجود دارند که باید بالفعل شوند.

فرماندار بویراحمد گفت: امروز در منزل زوجی جوان که صاحب چهارقلو شده بودند حضور یافتیم و این چهار قلوها سه پسر و یک دختر هستند.

عکس | هدیه مقام معظم رهبری به دست چهار قلوهای بویراحمدی رسید

شهرام مهدوی مطلق افزود: هدیه ای را ستاد اجرایی فرمان امام ره تدارک دیده بود اهدا شد البته هدف از این سرکشی تکریم خانواده به پاس حریم و حرمت خانواده بود.

وی تاکید کرد: خانواده و فرزندآوری مرکز و منشا هویت و قدرت و شناسنامه یک جامعه محسوب می شود و جامعه ای که دارای خانواده است پایدار خواهد بود و هیچگاه متزلزل نخواهد شد.

فرماندار بویراحمد ابراز کرد: این زوج ادعا می کنند از زمانی که فرزندان شان متولد شده خیرات و برکات زیادی به آن ها رسیده علی رغم اینکه تمکن مالی خیلی خاصی هم نداشتند.

مهدوی مطلق بیان کرد: این خانواده بسیار راضی هستند و کانون بسیار گرمی شکل گرفته است و لطف خدا را در این خانواده مشاهده می کنیم.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد اجرایی از سه قلوها و فرزند سوم به بعد به طور جد حمایت می‌کند و این دوازدهمین خانواده ای بود که در قالب پویش ایران جوان مورد حمایت بنیاد ۱۵ خرداد قرار گرفت.

ابوذر صناعی افزود: امروز چهار بسته لبخند مادری با ارزش هر بسته ۷۰ میلیون ریال و ۴۰ میلیون ریال کارت هدیه اهدا شد و تامین پوشک این نوزادان به مدت ۶ ماه انجام گرفت و در مجموع ۴۴۰ میلیون ریال ارزش بسته تقدیم شده به این خانواده بوده است.

کد خبر 798091

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 19
  • مرتضی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    13 4
    من هم سه قلو دارم و امروز حدودا دو ماهه شدند و بنیاد پونزده خرداد پیام داد و رفتم هدیه ها را گرفتم، سه بسته وسایل نوزاد بود، کمک نقدی و تعداد زیادی پوشک که همگی سایز سه بود ولی کلیه اجناس با کیفیت بودند و بدرد بخور، تشکر میکنم از این حرکت بنیاد، ملکیان هستم پدر سه قلوهای اصفهان
    • ماتادور IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      6 0
      گرداننده هستی اول به بچه هات سلامتی بده عمر باعزت به خودت و مادر بچه هات بده رزق و روزیشون دست اوست که دندان دهد
  • VN ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    18 2
    ان شالله خیر و برکت باشد
  • عبدالعلی گل بابا نژاد عزیزی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    19 7
    سلام عمو جان من حقیر دبیر بازنشسته یک پسر دارم ۳۰سال سن نمی خواهد زن بگیره چون خودم واسه فقط فقط زنده ماندن تمام منزل داروندار فروختم از کجا بیاره پسرم دکتر مملکت هنوز کار نداره میگه بابا طرح یک سال گذشته دیگه بیمارستان مرخص میکند منو حالا مردم تشویق بچه دار شدن آنوقت بروند خیابان ضایعات جمع آوری کنند شما حرف خالی وعده های خالی خوب مردم تشویق ولی یک ریال کمک خبر نیست کجای دنیا معلم بازنشسته واسه زنده ماندن خانه میفروشه خجالت حق انتخاب داشت حتما مدیران کشور انتخاب می کرد.
    • اشفعی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      12 12
      شما مطمئنی معلم مملکتی؟ والا به املا و جمله بندیتون میخوره تازه زبان فارسی رو یاد گرفته باشید
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      9 1
      مناطق محروم دکتر نداریم دکی جون اونجا هم برید خدا روزی رسونه
  • ناشناس IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    10 2
    خوب کاری کردید آفرین بر شما
  • نیایش IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    16 5
    دعا کنین منم باز بچه دار بشم دخترم تنها نمونه
  • حمیده IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    10 2
    سلام من دو قلو دارم و تو یه خونه سه متری پدر شوهرم.چند بار هم نامه نوشتم برای دفتر رهبری .هیچ جوابی نگرفتم.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    16 1
    دستشون درد نکنه ولی واقعا این هدیه و کمک کفاف چهارتا بچه نوزاد را نمیده، کاش کمکهای مستمر و بنیادی به کسانی که بیشتر از دو فرزند دارند میشد، خانه، حقوق و مزایای مکفی
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    15 0
    کاش یک باب منزل بصورت رایگان به این بندگان خدا اهدا میشد
  • یه عاشق IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    4 1
    یه سوال اینا قبلنا مشکل بارداری داشتن بعد ۴ قلو باردار شدن آخه منم سالهاس آرزو مادر شدن دارم همین امشبم با شوهرم کلی دعوا کردم و گریه کردم پس چرا ما بچه دار نمیشیم مگه چی میشه خونه مام پر بشه از صدای خنده بچه میشه لطفا برامون دعا کنین و صلوات بفرستین دیگ از هیچ دکتری کاری بر نمیاد ...
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    8 6
    با احترام به قشر روشن فکران معلمین عزیز . ولی به نظر بنده مفت خور ترین قشر جامعه معلمان هستند همیشه خدا که تعطیل هستند همه جوره هم وام میگرن همش هم از صب ناله میکنند تا شب . واقعا شما بقیه اقشار جامعه را هم ببینید
  • حمیده IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    8 0
    کاش خدا عنایتی میکرد بعد اینهمه سختی ی دوقلو ناز بهمم میداد
  • رقیه IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    من دوتا بچه گل سالم دارم ولی مستاجر هستم اگه خونه داشتم بازم بچه دار می شدم ولی حیف حمایت نیست
  • سید محمد IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    من مادر دوتا بچه ـشت سر همم،که اسم دوقلو بهشون بیشتر میخوره،،دلخوش ماشین طرح مادران بودم که هیچ هیچ و ......
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    خدا به همه فرزند صالح بده
  • فاتح افغانستانی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    خدایا شکرت الحمدالله بسیار خوشحال شدم انشاالله سلامت باشه بزرگ شوند انشاالله