یکی از دستیاران جواد نکونام تصمیم به جدایی از جمع کادر فنی استقلال گرفته است.

استقلال

بیک‌زاده با این نیت که عضو جدیدی از کادر فنی استقلال باشد در میانه‌های راه به دایره مربیان استقلال اضافه شد و چند هفته‌ای نیز در کنار آبی‌ها بود اما ناگهان دیگر اثری از او در تمرینات استقلال دیده نشد.

گرچه جواد نکونام با محدود کردن انتشار اخبار از دل تمرینات استقلال کوشیده خبرهای تیمش مخفی بماند اما از یک هفته پیش درباره اینکه چرا بیک‌زاده به تمرینات استقلال نمی‌رود خبرهایی به گوش می‌رسد.

دلیل غیبت بیک‌زاده شاید هیچ‌گاه از زبان خودش بیان نشود یا دیگر اعضای کادر فنی هم درباره آن توضیحی ندهند اما بر اساس خبرهایی که به گوش می‌رسد او به خاطر اینکه چندان از سوی جواد نکونام به کار گرفته نمی‌شده و به نوعی در بازی نبوده، ترجیح داده از کادر فنی جدا شود.

به هر حال شاید رفتن بیک‌زاده اثر چشمگیری روی عملکرد استقلال نگذارد اما لازم است که نکونام به عنوان تصمیم گیرنده اول در کادر فنی استقلال با برنامه‌ریزی مطلوب‌تر تیم را به جلو ببرد.

البته بعید است که این تصمیم از سوی نکونام اتخاذ شده باشد و شاید هم خود هاشم بیک‌زاده به عنوان یک دوست قدیمی و در شرایطی که با اطلاع از وضعیت وارد گروه فنی استقلال شده بود، بهتر بود با صبر بیشتری کارش را در این کادر نسبتا شلوغ ادامه می‌داد.

کد خبر 800267

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    31 17
    کمی راجع به جدایی بازیکنان ومربی پرسپولیس بنویسید.اگر خبرگزاری پرسپولیس نیستید.
    • حرف حق IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      3 4
      حقیقت تلخه اما بایدقبول کنی که بیک زاده نه تو بازی فنی نکونام بودنه توبازی غیرفنی که نکونام بعنوان رزومه ش تاآخرعمربایدیدک بکشه حالاتووامثال تو انگ هواداری به نویسنده بزن، اما حیف ازبیک زاده بود که بازنده باشه وبهترین تصمیم راگرفت،حتی کعبی هم میانه راه جداشدتابیشتربازیچه نشه،اگه مصاحبه بختیاری زاده رابعدازبازی فولاد باذوب آهن،پیکان واستقلال واون حاشیه هابخونیدمی بینیدکه بدرستی گفت؛فولادباداشتن آکادمی پربارواینهمه استعداداحتیاجی به این کارهابرای امتیازگرفتن نداره
  • عشق قرمز IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    11 7
    از کی تا حالا بیک زاده شد مربی و ....؟
  • حسنی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    16 6
    هرکاری میکنید که بگین وضعیت استقلال خرابه و باید ببازن
    • پرسپولیس کبیر... IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      همینقدر حقیر . همینقدر بدبخت ، همین قدر ذلیل .‌‌..