یک ژنرال سه ستاره آمریکایی در حال حاضر به عنوان مستشار ارشد آخرین آماده سازی‌ها را برای یورش زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه انجام می‌دهد.

ژنرال آمریکایی

به گزارش همشهری آنلاین، یک مسئول عالی‌رتبه آمریکایی به شبکه الجزیره خبر داد، ژنرال جیمز گلین و تنی چند از افسران آمریکایی در حال حاضر با نظامیان اسرائیلی مشغول همکاری هستند.

این خبر در حالی افشا می‌شود که پیش از این نیز از به دست گرفته شدن ابتکار عمل جنگ علیه نوار غزه توسط ژنرال‌های آمریکایی به دلیل فروپاشی ساختار نظامی رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی گزارش‌هایی منتشر شده بود.

در همین راستا رسانه‌های عربی به نقل از گزارش وبسایت ایکسوس نوشتند: ژنرال گلین آمریکایی مسئولیت طراحی جنگ زمینی علیه غزه را به عهده دارد.

به نوشته این رسانه‌ها، این ژنرال آمریکایی مشاوره‌های اصلی را به ارتش اسرائیل برای نحوه انجام عملیات زمینی ارائه می‌کند.

در ادامه این گزارش آمده است، دولت بایدن اخیرا یکی از ژنرال‌های تفنگداران دریایی را به همراه تنی چند از افسران آمریکایی به (فلسطین اشغالی) اعزام کرده است تا در مورد نحوه انجام عملیات زمینی به ارتش اسرائیل مشاوره بدهند.

این اقدام بیانگر میزان دخالت و حضور مستقیم دولت آمریکا در جنگ عیه غزه دارد.

افسر عالیرتبه مذکور سابقه جنگ در عملیات ضد داعش در عراق دارد و قرار است به همراه دیگر افسران آمریکایی تجربیات خود را از جنگ آزاد سازی موصل در اختیار نظامیان اسرائیلی قرار بدهند.

کد خبر 800690
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • بابائی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 4
    سه‌شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ موشک‌باران بیمارستان المعمدانی با چراغ سبز آمریکا انجام شد
  • araz IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    4 0
    بالاخره هر کشوری از یکی حمایت میکنه این یه امر طبیعیه,,,آمریکا از اسرائیل ایران از حماس,,,ببینیم کدوم برنده میشه
  • بابائی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 4
    نیروی هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی از 15 مهرماه تاکنون در جنگ نوار غزه به رهبری آمریکا علیه زنان، مردان و کودکان از بمب های ممنوعه ساخت آمریکا استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
  • بابائی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 4
    کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی غیرنظامیان غزه توسط آمریکا و اسرائیل پذیرفتی نیست آمریکا، اسرائیل، هر دو در نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
  • بابائی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 4
    سازمان ملل همدست آمریکا و اسرائیل در کشتار کودکان غزه است سازمان ملل عملکرد بسیار ضعیفی از آغاز جنگ در غزه داشته و توانایی مقابله با آمریکا در ادامه کشتار را ندارد. کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی غیرنظامیان غزه توسط آمریکا و اسرائیل پذیرفتی نیست آمریکا، اسرائیل، هر دو در نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
  • بابائی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 4
    روزانه ۲۰۰ کودک در غزه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا جان خود را از دست میدهد
    • امیر حسین IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      0 0
      کدوم سازمان ملل . دنیای غرب هرچیزی به نفعش باشد همون خوبه.کدوم حقوق بشر. حقوق بشر برای غرب و آمریکا کوچکترین ارزشی ندارد
  • بابائی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 4
    آمریکا جنایتکار تاوان کمک به اوکراین را خواهد پرداخت! آمریکا جنایتکار تاوان کمک به رژیم کودک کش صهیونیستی را خواهد پرداخت! کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی غیرنظامیان غزه توسط آمریکا و اسرائیل پذیرفتی نیست آمریکا، اسرائیل، هر دو در نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند. شرم آور و تاسف بار است که امانوئل ماکرون بی ادب رئیس‌جمهور فرانسه جنایتکار علنی و آشکار از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه دفاع و حمایت می کند.
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    ...زاده