اردوی تیم والیبال بانوان سایپا به منظور حضور پرقدرت این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، مدتی است زیرنظر میترا شعبانیان آغاز شده است.

حمید هیدارن - اردوی تیم والیبال بانوان سایپا به منظور حضور پرقدرت این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، مدتی است زیرنظر میترا شعبانیان آغاز شده است.

سایپا بعد از انصراف باشگاه ذوب‌آهن حاضر شده به‌عنوان نماینده کشورمان در پیکارهای  باشگاه‌های آسیا شرکت کند. این مسابقات از 11 خرداد به مدت یک هفته در تایلند انجام خواهد شد. در این رابطه پای صحبت‌های میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا نشستیم تا نظر او را در مورد رقابت‌های پیش‌رو بدانیم.

وی در ابتدا گفت: برترین‌های والیبال زنان در جهان، آسیایی‌ها هستند و ما باید در تایلند با ابرقدرت‌های این رشته ورزشی مواجه شویم.

بی‌شک باشگاه سایپا نهایت سعی خود را خواهد کرد تا تیمی یکدست و آماده به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام کند اما نباید فراموش کنیم که نمایندگان چین، ژاپن و کره‌جنوبی حرف اول والیبال بانوان را در دنیا می‌زنند و کار سختی برابر آنها پیش‌رو داریم.

شعبانیان ضمن اشاره به اردوی 5 هفته‌ای سایپا برای آماده‌سازی تیم گفت: هدف ما حضور پرقدرت در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بوده و به همین منظور 2 بازیکن خارجی از کشورهای برزیل و ترکیه جذب خواهیم کرد.

همشهری استان‌ها

کد خبر 80111

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز