خانواده اُسرای صهیونیست در نوار غزه، در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی از وی خواستند تا پیش از آغاز هرگونه عملیات نظامی زمینی، به توافقی برای آزادی اسرا دست یابند.

نتانیاهو

به گزارش  همشهری آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه با خانواده اسرای اسرائیلی در غزه دیدار کرد.

پایگاه خبری آکسیوس شامگاه شنبه گزارش داد که نتانیاهو در این دیدار مدعی شده است: «فشار بر حماس کلیدی بوده و هر چه این فشار افزایش یابد، فرصت آزادی اسرا بیشتر می‌شود».

این در حالی است که خانواده اسرای اسرائیلی در غزه طی بیانیه‌ای به دیدار خود به نتانیاهو اشاره کرده و اعلام کردند: «در دیدار با نتانیاهو خواستار بازگرداندن تمامی اسرا پیش از آغاز هرگونه عملیات نظامی زمینی شدیم».

در این بیانیه آمده است: «به نتانیاهو اعلام کردیم که توافق تبادل اسرا، با حمایت گسترده‌ای همراه خواهد بود و امیدواریم به زودی محقق شود».

پیشتر خانواده‌های اُسرای رژیم صهیونیستی که جنبش حماس آنان را پانزدهم مهر ماه در اولین روز عملیات طوفان الاقصی به اسارت گرفته، با تجمع در میدان موزه تل آویو (میدان مفقودان)، از بی‌اعتنایی دولت به وضعیتشان به تندی گله کردند.

به گفت مقامات رژیم صهیونیستی، دست کم ۳۲۹ نفر نزد حماس اسیر هستند. هفته گذشته حماس اعلام کرد که برای نشان دادن حسن نیت خود حاضر است دو سه اسرائیلی را آزاد کند اما تل آویو در پاسخ گفته بود که حاضر نیست آنان را تحویل بگیرد. تاکنون حماس چند اسیر را از ملیت غربی آزاد کرده است.

کد خبر 802260
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    جنایات اسرائیل در غزه با چراغ سبز قدرت‌های غربی انجام‌ می‌شود نسل کشی فلسطینیان توسط (رژیم) اسرائیل با چراغ سبز قدرت‌های غربی انجام می‌شود. نسل‌کشی فلسطینیان در غزه ادامه دارد، اقدامی که به شدت محکوم است اما این جنایات با چراغ سبز قدرت‌های بزرگ انجام می‌شود و اسرائیل از هرگونه پاسخگویی و مجازات مستثنی است. اسرائیل اجازه دارد تمام قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته و با قتل عام مردم فلسطین مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شود. اگر در کنار عدالت و انسانیت نباشیم مردم ما را نمی‌بخشند. جهان اسلام نه تنها باید علیه جنایات اسرائیل یکصدا شود بلکه باید برای تضمین پایان نسل کشی در غزه اقدام کند.
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    حضور صهیونیست ها در فلسطین اشغالی را نمی پذیریم. حضورصهیونیست ها درفلسطین اشغالی نقض قوانین بین المللی است. نمی توان درحمایت ازحقوق مسلمان به سازمان های بین المللی امید داشت. مسلمانان دربرابرکشتارمظلومان فلسطین قیام کنند. حمله هوایی اسراییل به سوریه نقض قطعنامه های شورای امنیت بود. سوریه و لبنان از رژیم صهیونیستی به سازمان ملل شکایت می‌کنند. حمله اسرائیل به سوریه هواپیماهای غیرنظامی را تهدید کرد. تروریست‌های سوریه از خارج کمک دریافت کرده‌اند. جنگنده‌های اسرائیل با پوشش هواپیماهای غیرنظامی به سوریه حمله کردند. جنگنده‌های اسرائیل از پوشش هواپیماهای غیرنظامی برای حمله به سوریه استفاده کردند. حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی، نقض جدی حاکمیت سوریه بود. حملات هوایی اسرائیل در سوریه همزمان با فرود آمدن هواپیماهای غیرنظامی در بیروت بود. مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های رژیم صهیونیستی + فیلم پدافندهوایی سوریه 14 فروند موشک شلیک شده رژیم صهیونیستی را منهدم کرد. حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه/ پدافند هوایی موشک‌های متجاوز را سرنگون کرد.
  • بابائی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.