ژوزه مورایس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر نساجی مازندران تاکید کرد که اعتراض به زمان مسابقه پس از سوت پایان کار درستی نیست.

مورایس

به گزارش همشهری آنلاین  سپاهان در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد تا در قائمشهر پس از کسب 5 پیروزی پیاپی با تساوی یک بر یک به کارش خاتمه بدهد.

بازیکنان سپاهان که نبرد پرفشاری را در ورزشگاه وطنی پشت سر گذاشتند، در پایان بازی اعتراض شدیدی به زمان برگزاری مسابقه که ساعت 15 بود، داشتند و در راس آنها رامین رضائیان به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

این موضوعی بود که خبرنگاران در نشست خبری از مورایس پرسیدند و او واکنش جالب توجهی به آن داشت: «بازی در طول 90 دقیقه اجرا می‌شود و فکر نمی‌کنم ربطی به سیستم ساعت پروازی داشته باشد. چیزی که هست من به شخصه اهمیت نمی‌دهم و شاید اگر بازی ساعت 5 بود، بازی را می‌باختیم. این را هم قبول می‌کنم که بازیکنان به خاطر دمای بهتر هوا ترجیح می‌دهند که دیرتر بازی کنند. این چیزهایی است که نمی توان پیش‌بینی کرد. من از بازیکنانم از نظر احساسی بعد از مسابقه حمایت می‌کنم. اما به نظرم این چیزهایی نیست که بعد از بازی درباره آنها اعتراض کنیم و باید قبل از بازی این کار را می‌کردیم.»

کد خبر 802712

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha