رئیس شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت حریم تهران و اسلامشهر گفت: نامه مفصلی به دادستانی در این خصوص ارسال شده است. ما گلادیاتور نیستیم که به حریم یکدیگر چنگ بزنیم و باید قانونی عدالت‌محور را اجرا کنیم.

مهدی چمران

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران در حاشیه یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز شهردار تهران گزارشی از دستاوردهای سفر چین در صحن شورا ارائه خواهد داد، گفت: گزارشی در حوزه حمل و نقل و ترافیک، مسکن و پسماند ارائه خواهد شد تا پاسخی به سوالات عمومی نیز باشد.

وی با بیان اینکه دو موضوع دیگر در دستور کار است، یادآور شد: بررسی لایحه درگاه صدور مجوزها نیز در این جلسه انجام خواهد شد.

چمران با اشاره به اهمیت قراردادهای واگن‌ها برای شورا، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسائل تخصصی واگن‌ها از چین پیگیری شده و از سال ۹۶ این قرارداد به جریان افتاده بود و پرداخت صورت نگرفته بود، انعقاد عملی این قرارداد و کاهش مدت زمان تحویل واگن‌ها برای ما مهمترین مسئله بود.

وی افزود: اصرار داشتیم که مدت زمان تحویل واگن‌ها به ۱۲ ماه برسد که قول دادند سرعت تولید را افزایش خواهند داد تا به زمان مقرر برسند.

چمران با اشاره به برگزاری جلسه با دادستان کل کشور و دادستان تهران در رابطه با حریم پایتخت و اسلامشهر، تصریح کرد: نامه مفصلی به دادستانی در این خصوص ارسال شده است. ما گلادیاتور نیستیم که به حریم یکدیگر چنگ بزنیم و باید قانونی عدالت‌محور را اجرا کنیم.

کد خبر 803137
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha