مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
۰ نفر

۳۶ سال پیش در چنین خبر دستگیری کیف‌قاپ بین‌المللی در تهران، مهمترین خبر صفحه حوادث روزنامه‌ها بود.  

تقویم حوادث

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: روزنامه اطلاعات در ۱۰ آبان ۶۶ درباره این ماجرا نوشت: ۲ کیف‌ربای حرفه‌ای و بین‌المللی در تهران به دام ماموران کلانتری تجسس آگاهی افتادند و به میلیون‌ها ریال سرقت اعتراف کردند.

سرگرد کرمپور، کلانتر تجسس آگاهی مرکز به خبرنگار اطلاعات گفت: از چندی قبل اطلاع یافتیم دو کیف‌ربای حرفه‌ای در بازار تهران طعمه‌های خود را انتخاب کرده و سپس در شهر  در موقعیت‌های مناسب اقدام به کیف‌قاپی می‌کنند. به همین منظور به کارآگاهان گشت این کلانتری تاکید شده بود، در شهر هوشیارانه عمل کرده و نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام کنند.

در همین راستا چند روز قبل دو کیف‌ربا در ترمینال مسافربری جنوب تهران اقدام به ربودن کیف محتوی ۲ میلیون ریال کردند. کیف  مزبور متعلق به یکی از طلافروشان تهران بود. کیف‌ربایان در حین قاپیدن کیف با صاحب کیف گلاویز شدند که ماموران گشت آگاهی متوجه قضیه شدند و یکی از آنان را به نام سعید تبعه پاکستان دستگیر کردند.

با همکاری سعید همدستش به نام عباس در منزل مسکونیش واقع در جاده کرج دستگیر شد. در بازرسی از منزل شیک و لوکس عباس یک کیلوگرم تریاک و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

فرجی رئیس آگاهی مرکز به خبرنگار اطلاعات گفت: متهمین از سارقان و کیف‌ربایان حرفه‌ای و بین‌المللی هستند و در کشورهای مصر و پاکستان نیز اقدام به کیف‌ربایی و سرقت کرده‌اند.

رئیس آگاهی مرکز از شهروندان خواست چنانچه مورد دستبرد این قبیل سارقین قرار گرفته‌اند برای اعلام شکایت و مواجهه با متهمین به کلانتر تجسس اداره آگاهی مرکز مراجعه کنند.

کد خبر 803346
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha