وزارت کشور فلسطین اعلام کرده که اردوگاه جبالیای غزه با ۶ بمب بمباران شد که هرکدام یک تن وزن داشتند. در این جنایت صهیونیست‌ها تاکنون ۱۰۰ نفر شهید شدند. بیشتر شهدا کودکان و زنان هستند.

جباليا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 12
    ارتش یمن اراضی اشغالی را هدف قرار داد + جزئیات استفاده از موشک بالستیک و پهپاد
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    6 8
    آمریکا قوانین بین‌المللی بشردوستانه را نقض کرده است. اسراییل قوانین بین‌المللی بشردوستانه را نقض کرده است.
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 11
    گرچه آمریکا و بسیاری از کشور‌های غربی چشم خود را به روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته و حتی از تل آویو در کشتار مردم غزه حمایت کرده اند؛ اما هستند کشور‌هایی که به عواقب چنین اقداماتی آگاهی داشته و پیرامون آن هشدار می‌دهند. نروژ یکی از این کشورهاست.
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 9
    گرچه اسلو از حق اسراییل برای دفاع از خود حمایت می‌کند، اما قوانین بشردوستانه باید در این موضوع رعایت شود. این مسئله شامل تفکیک میان نظامیان و غیرنظامیان شده و تل آویو باید اطمینان حاصل کند در حملاتش به غیرنظامیان و زیرساخت‌های شهری آسیبی وارد نمی‌شود.
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    4 12
    ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا در این مدت 25 روز صدها تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است.
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    4 13
    آمریکا جنایتکار عامل اصلی جنگ اخیر اسرائیل با غزه است
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 8
    صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا و غرب از تمام خطوط قرمز عبور کرده‌اند
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 9
    آمریکا جنایتکار با اسرائیل در نسل‌کشی غزه همدست است
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    7 8
    چرا صهیونیست‌ها با حمایت مستقیم آمریکا و غرب کودکان را در فلسطین و غزه می‌کشند؟! حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان القدس غزه 100 درصد فقط با دستور مستقیم دولت جو بایدن انجام گرفته است. آمریکا شریک تاریخی «بربریت صهیونیستی» است. حمایت آمریکا از رژیم جعلی اسراییل، نشانه احساس خطر است. ویرانی بیش از 300 هزار واحد مسکونی غزه در حملات رژیم صهیونیستی/ متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل به وظایف خود عمل نکرده است.
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 7
    آمریکایی‌ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند. اروپایی ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند.
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 6
    حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان القدس غزه جنایت جنگی است و هم جنایت علیه بشریت بوده است ولی سران بی ادب اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 5
    حوادث جاری در غزه یک جنایت جنگی تمام عیار است آنچه که اکنون در غزه جریان دارد، یک جنایت جنگی تمام عیار است. آنچه که اکنون در غزه جریان دارد، یک جنایت جنگی تمام عیار است. فلسطینی‌ها تروریست نیستند، زیرا آن‌ها از کشور و حقوق خود دفاع می‌کنند. تاکنون بسیاری از سازمان‌های حقوق بشری نسبت به وضعیت اسفناک غزه ابراز نگرانی کردند و خواستار آتش‌بس فوری در این باریکه شده‌اند. حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه که وارد بیست و چهارمین روز خود شده است، تاکنون به شهادت بیش از ۸ هزار فلسطینی و زخمی شدن هزاران تن دیگر و آوارگی چند صد هزار نفر شده است. این جنایت در سایه حمایت کامل آمریکا و کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی ساکنان غزه صورت می‌گیرد.
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 6
    حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان القدس غزه هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ و مبارزه حماس ندارد/ صهیونیستی ثابت کرد و نشان داد که با مردم غزه دشمن است و نه با حماس/ حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان القدس غزه 100 درصد فقط با دستور مستقیم دولت جو بایدن انجام گرفته است. رژیم کودک کش صهیونیستی بار دیگر چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. ویرانی بیش از 200 هزار واحد مسکونی غزه در حملات رژیم صهیونیستی/ متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل به وظایف خود عمل نکرده است.
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 5
    معاون بایدن: آمریکا نیروی نظامی به اسرائیل اعزام نمی‌کند/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که آمریکا بیش از 1000 نیروی نظامی به اسرائیل اعزام کرده است. اسرائیل در جنگ نوار غزه با حمایت آمریکا و غرب قوانین بین‌المللی را رعایت نکرده است و هنوز هم رعایت نمی کند و 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم آمریکا و غرب بمباران بیمارستان های غزه را تشدید کرده است. نتانیاهو جنایتکار با حمایت مستقیم جو بایدن جنایتکار از خطوط قرمز عبور کرده است.
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      0 1
      ترابری سلاح و مهمات و بمب برای جنایات رژیم صهیونیستی با آمریکا جنایت پیشه است.
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 4
    1 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار درکار است. 2 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست اروپا جنایتکار درکار است. 3 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار درکار است.
    • مم IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      5 0
      خیلی معذرت میخوام شما ... تشریف دارید؟چون میبینم که بیشتر نظراتی که تواین قسمت گذاشته شده زبان گفتاریشون مربوط به شماست، بیکاری یا زیادی وقت اضافه و هدردادنی داری؟!
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 6
    مشکل اصلی آمریکا جنایتکار با حماس نیست و تاکنون هم نبوده است آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون با کل دنیا مشکل دارد و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است. آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون عامل اصلی جنگ در سراسر جهان بوده است. آمریکا جنایتکار در سال 2001 به همراه غرب و ناتو به اسم جنگ و مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان وارد افغانستان شده است ولی در حقیقت از تروریسم، القاعده و طالبان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کردند.
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 5
    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون مسئول تمام هرج و مرج در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 5
    فرماندهان سنتکام با دستور مستقیم جو بایدن حملات صهیونیست‌ها به غزه را و هم کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی غزه را هدایت می‌کنند آمریکا و صهیونیستها روی هیتلر را سفید کرده‌اند. آمریکا و صهیونیستها روی داعش را سفید کرده‌اند.
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 4
    آمریکا باید به خاطر جنایات در غزه محاکمه شود. اسرائیل باید به خاطر جنایات در غزه محاکمه شود.
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 3
    رفتار وحشیانه آمریکایی ها و اسرائیلی ها در جنگ نوار غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی 100 درصد فقط واجب است. کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی غزه توجیه ندارد نابودی اسرائیل قطعی است. بمباران غزه توجیه نشدنی است نابودی اسرائیل قطعی است. شورای امنیت سازمان ملل متحد از سال 1945 تاکنون به وظایف خود عمل نکرده است.
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 5
    جنایات رژیم صهیونیستی مصداق نسل‌کشی است با نگرانی بسیار جنایات وحشیانه علیه ملت مظلوم فلسطین را پیگیری می‌کنیم. با نگرانی بسیار جنایات وحشیانه علیه ملت مظلوم فلسطین را پیگیری می‌کنیم که آخرین آنها اقدام رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیاست که تجهیزات نظامی وحشیانه آنان یک محله مسکونی را به صورت عمدی کاملا ویران کرد و شمار بسیاری از قربانیان را به جای گذاشت که اکثرشان از زنان و کودکان هستند. محاصره غزه و بمباران آن از آسمان و زمین و دریا و استفاده از سلاح‌ها و بمب‌ها و موشک‌های فسفری که در قوانین بین‌المللی ممنوع است بر اساس منشورهای سازمان ملل مصداق روشن یک جنایت نسل‌کشی تمام‌عیار است و رژیم صهیونیستی از پیامدهای حقوقی آن نمی‌تواند فرار کند. لازم است که جامعه جهانی برای توقف جنایت و نسل‌کشی و ریخته شدن خون‌ها و کشتار سازمان‌دهی‌شده که همه ابعاد زندگی مردم را هدف قرار می‌دهد، فورا اقدام کند.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 4
    غده سرطانی اسرائیل درمانی جز ریشه‌کنی ندارد باید هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم و اسرائیل غده سرطانی است که جز ریشه‌کنی و نابودی، درمانی برای آن وجود ندارد.
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 4
    واقعیت استکبار جهانی امروز در غزه دیده می‌شود
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 4
    اسرائیل با حمایت آمریکا و اروپا مرکتب جنایت علیه بشریت شد
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 4
    نمی‌توان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و برخی کشورهای غربی سکوت کرد
  • ع IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 3
    لعنت به جنگ واسرائیل وامریکا وحامیانشان
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 3
    دقیقا این ناله ها ، سرگشتگی بین جنازه ها و فغان ها در از دست دادن عزیزان ، فغان و ناله های ملت ما را زیر بمباران های وحشیانه رژیم بعث در شهرهای بی دفاع و حملات ناجوانمردانه دورا ن جنگ تحمیلی به یاد می آورد . وای بر ما اگر از مظلوم دفاع نکنیم.
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    حمله به اردوگاه جبالیا نقض آشکار حقوق بین المللی بشردوستانه است. حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان جبالیا جنایت بود/ دادگاه کیفری بین‌المللی وارد عمل شود.
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان جبالیا جنایت بود/ دادگاه کیفری بین‌المللی وارد عمل شود حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال غزه را جنایت خواند و از دادگاه کیفری بین‌المللی خواست تا وارد عمل شود. که دیوان کیفری بین‌المللی باید مسئولان حمله هوایی مرگبار به اردوگاه آوارگان جبالیا را محاکمه کند. کسانی که مسئول صدور دستور این جنایت هستند، باید چیزی از دادستان دیوان بین‌المللی کیفری بشنوند. اگر او شجاعت داشته باشد و امیدوارم که این‌طور باشد، باید موضع‌گیری کند. ما از این واقعیت قدردانی می‌کنیم که او به گذرگاه، گذرگاه رفح آمد و در آنجا بیانیه‌ای صادر کرد. اما خوب است که برای کسانی که مسئول چنین جنایاتی هستند، حکم بازداشت صادر شود.
  • درسا IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 1
    لعنت به غرب وحشی وآمریکاوانگلیس که این غده سرطانی صهیونیسم را در قلب منطقه مسلمانان کاشتند. درنهایت حق پیروز است..