برخی منابع خبری گزارش دادند که انصارالله یمن تهدید به بمباران تاسیسات هسته‌ای دیمونا کرده است.

اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین  به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، برخی منابع اعلام کردند که انصارالله یمن تهدید به بمباران و هدف گیری تأسیسات هسته‌ای دیمونا کرده است.

ساعاتی پیش از این نیز، ژنرال «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی به صورت رسمی از هدف قراردادن برخی اهداف در اراضی اشغالی خبر داد و به این ترتیب رسماً انصارالله یمن به عملیات طوفان الاقصی و نبرد با رژیم صهیونیستی پیوست.

سریع تاکید کرد: در برابر حملات وحشیانه آمریکا و اسرائیل به نوار غزه باید با توکل به خدا و برای یاری به ملت مظلوم و عزیز فلسطین به وظیفه خود عمل می‌کردیم.

وی در ادامه افزود: تعداد زیادی موشک بالستیک و پهپاد را به سوی اهداف مختلف دشمن در اراضی اشغالی شلیک کردیم. تاکید می‌کنیم که این عملیات، سومین عملیات برای یاری به برادران مظلوم ما در فلسطین بود.

سریع گفت: ما تا زمانی که حملات اسرائیل متوقف نشود، به ضربات ویژه به وسیله موشک و پهپاد ادامه خواهیم داد. موضع ملت یمن در برابر مساله فلسطین ثابت و اصولی است. ملت فلسطین حق کامل برای دفاع از خویش و استیفای تمامی حقوق خود را دارد.

وی در ادامه گفت: آنچه که امنیت منطقه را متزلزل می‌کند و گستره نبرد را گسترش می‌دهد، تداوم ارتکاب جنایات و کشتار اهالی نوار غزه و تمامی نقاط فلسطین از سوی دشمن صهیونیستی است.

از سوی دیگر، دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد: ما عملیات نیروهای مسلح یمن که رژیم صهیونیستی جنایتکار را با موشک‌های بالستیک و پهپاد هدف قرار داد، را می‌ستاییم.

در بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن آمده است: ما مواضع عبدالملک الحوثی که در کنار ملت فلسطین و آرمان فلسطین ایستاده را مورد تمجید قرار می‌دهیم. رهبر انصارالله در حرف و عمل ثابت کرد که در کنار امت اسلامی و موضوعات آن و مظلومیت آن علیه هیمنه و زورگویی آمریکا و اسرائیل است.

دفتر سیاسی انصارلله یمن بیان کرد: ما از جهان عرب و اسلام می‌خواهیم که به مسئولیت دینی و اخلاقی در قبال ملت فلسطین و کشتار جمعی که علیه آن روا داشته می‌شود، عمل کنند.

در این بیانیه آمده است: ما بر حق ملت فلسطین و جنبش‌های جهاد و مقاومت و همه ملت‌های اسلامی در دفاع از فلسطین و مقدسات اسلامی تاکید می‌کنیم.

دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد: ما ضمن تمجید از مقاومت در فلسطین، لبنان و عراق، بر ایستادگی در کنار آنها علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن تاکید می‌کنیم.

امروز همچنین منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار جدید در ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند. همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به رهگیری موشک شلیک شده به سمت ایلات اشاره کردند.

همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند: مقامات اسرائیلی در حال بررسی واکنش به حوثی ها پس از شلیک موشک‌ها به سمت ایلات هستند.

صبح امروز هم ارتش رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در منطقه ایلات به دنبال حمله پهپادی خبر داده بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند که این پهپاد از یمن برخاسته و بر فراز دریای سرخ رهگیری شده است.

کد خبر 803453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    15 44
    اسرائیل با حمایت آمریکا و اروپا مرکتب جنایت علیه بشریت شد. رژیم آمریکا انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. رژیم صهیونیستی انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. نمی‌توان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و برخی کشورهای غربی سکوت کرد.
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    13 33
    حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا جنایت جنگی است و هم جنایت علیه بشریت بوده است. ارتش اسرائیل مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوار غزه شده است و باید دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. ارتش آمریکا هم شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در نوار غزه بوده است.
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    17 33
    آمریکا، اسرائیل، داعش، هر سه برای ما یکی هستند.
    • نعمت IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      0 0
      خوب بلند شو برو با اسرائیل بجنگ.
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    6 27
    سازمان ملل همدست آمریکا و اسرائیل در کشتار کودکان غزه است سازمان ملل عملکرد بسیار ضعیفی از آغاز جنگ در غزه داشته و توانایی مقابله با آمریکا در ادامه کشتار را ندارد.
    • حمید IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      3 14
      سازمان ملل برای اوکراین و اروپا و آمریکا خوب هست نه برای فلسطین و خاورمیانه و آسیا ،عزیزان
  • US ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    8 23
    آروزی مرگ برای صهیونیستهای جنایتکار دارم امیدوارم وطن فلسطینی ها بدست خودشان آزاد بشه آزاد باد فلسطین
  • AU ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    12 20
    بمباران تاسیسات هسته‌ای دیمونا باعث آلوده شدن نه تنها منطقه ، نوار غزه به کشورهای دیگر هم خواهد رسید
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      5 20
      اینو به صهیونیست ها بگو یا باید نسل کشی را متوقف کنند یا تبعاتش را هم بپذیرند
    • AU ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      7 11
      این صحبت شما مانند این است که دو همسایه در دو طبقه یک آپارتمان با هم دعوا دارند همسایه بالایی خانه زیر خود را آتش بزند .... نتیجه ؟
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    5 20
    از آنجا که فلسطین هیچ سامانه پدافند هوایی ندارد و اسرائیل بیشتر بر بمباران های وحشیانه و ویرانگر تکیه دارد مقاومت باید اول فرودگاه های صهیونیست ها را بزند باید جلوی ماشین کشتار آمریکا گرفته شود
  • US ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    11 19
    اگر من در دنیا ابر قدرت بودم دنیا را خلع سلاح می کردم وقتی کشورها سلاح نداشته باشد دیگه نه دنبال تصرف کشوری خواهند بود نه دنبال کشتن کسی
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    پرچم یمن پرچم حق است و هر ارتشی باین پرچم درگیر شود نابودی حتمی ست. اینجاست که انسان قدرت ایمان را در مقابل ابرقدرتها می بیند که در مقابل انسانهای شجاع و با ایمان زانو می زنند.