رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشاپیش در پی انتشار خبر سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که روز جمعه ۱۲ آبان برگزار می شود، واکنش و تحلیل های مختلف ارایه داده اند.

سید حسن نصرالله - دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش همشهدی آنلاین، شبکه المیادین به نقل از شبکه‌های صهیونیستی گزارش داد: تمام خاورمیانه نفس‌های خود را پیش از سخنرانی نصرالله در سینه حبس کرده است.

ترس رسانه‌های صهیونیستی از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان ساعاتی پس از آن بیان می‌شود که این گروه آمار کشته‌های و زخمی های رژیم صهیونیستی در جنگ طوفان الاقصی از روز ۸ اکتبر (۱۶ مهرماه) را منتشر کرد.

براساس این بیانیه، ۱۲۰ نظامی اسرائیلی در مرز لبنان در درگیری با حزب‌الله کشته و زخمی شدند.

در سلسله عملیات حزب‌الله تاکنون ۹ تانک منهدم و یک پهپاد نیز سرنگون شد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهرماه) ۱۰۵عملیات نظامی انجام داده و در این مدت سیستم‌های جاسوسی و ارتباطی و سامانه پارازیت و ۳۳ رادار رژیم صهیونیستی را نیز هدف قرار داده است.

روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم نیز روز سه‌شنبه در تحلیلی نسبت به سخنرانی نصرالله نوشته بود: دبیر کل حزب الله لبنان هفته گذشته از رهبران مقاومت فلسطین خواست که توجه جدی به لحظه ای که تصمیم به اظهارنظر رسانه ای برای جهان عرب می‌کند باشند که لحظه ای تعیین کننده برای جواب دادن به پرسش‌های حماس و جهاد اسلامی خواهد بود که به طور مشخص حزب الله چه زمانی به نبرد ملحق خواهد شد؟

رهبران حماس این سیکنال را به مفهوم این می‌دانند که حزب الله برنامه و اقدام مشخص دارد، اما جزئیات آنرا فاش نمی‌کند به ویژه نصرالله در دیدار هفته گذشته خود با «زیاد النخاله و صالح العاروری» اعلام کرد: «با شما در قلب نبرد و در هر شرایطی هستیم».

رای الیوم نوشت: محافل حزب الله به رهبران حماس اطمینان داده اند که حزب الله در بطن درگیری است و هرگز مقاومت فلسطین را رها نخواهد کرد و صرف نظر از تعویق در دامنه عملیات تصمیم بر عدم اجازه به شکست حماس است.

این رسانه در پایان نوشت: نصرالله چه خواهد گفت؟ چرا جمعه؟ چه رخ داده و چه چیزی باید تا جمعه رخ دهد؟

کد خبر 803472
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 46
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    26 46
    درد و بلای حسن نصرالله بخوره در سر پادشاه بی غیرت عربستان . که فقط بلد مسلمانان را در یمن و کشور خودش به خاک و خون بکشد
  • عباس IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    10 32
    دوستان قطعاٌ مقاومت پیروز نبرد خواهد شد به یقین میگم. .آمریکای جنایتکار داره جنگ رو هدایت میکنه وحاضر به آتش بس نیست وگرنه به والله قسم رژیم کودک کش صهیونیستی جنگ با نیروهای مقاومت فلسطین نمیتونن بیشتراز سه روزدوام بیارن...
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    6 31
    آمریکا جنایتکار در سال 2001 به اسم مبارزه با تروریسم و القاعده وارد منطقه شده است ولی در حقیقت آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم و القاعده و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار در سال 2011 به اسم مبارزه با داعش وارد سوریه شده است ولی در حقیقت آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    6 21
    جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند و دست به کشتار جدیدی زدند. آنچه در جبالیا رخ داده، نخستین کشتار غیر نظامیان توسط اسرائیل نبوده، به خاطر تراکم جمعیت، احتمالا تعداد بیشتری به شهادت رسیده‌اند و شاید تعداد شهدا، با شهدای فاجعه بیمارستان المعمدانی برابر شود. صهیونیست‌ها به دلیل شکست مفتضاحانه در عملیات طوفان‌الأقصی، با کشتار زنان و کودکان بی دفاع به دنبال تلافی این شکست هستند. با وجود اعتراض‌های مردمی اما کشورهای مدعی حقوق بشر نه تنها چنین جنایت های هولناکی را محکوم نمی‌کنند بلکه این رژیم غاصب را حمایت و همراهی نیز می‌کنند. در ۲۵ روز گذشته، ما شاهد قتل عام بیش از هشت هزار نفر از فلسطینیان بوده‌ایم که نزدیک به شش هزار نفر از آنها کودکان و زنان مظلومی بوده اند که توسط این رژیم کودک‌کش به شهادت رسیده‌اند. این اقدامات کشورهای غربی و سردمداران آنها چهره پلیدشان را به جهانیان آشکار ساخت.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    9 19
    بوجود آمدن جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه اساسا به نفع اسرائیل و آمریکا نیست. ۸۰ درصد اسرائیلی‌ها نتانیاهو را مقصر غافلگیری عملیات طوفان الاقصی می‌دانند.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    8 23
    جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و نتانیابو و خلبانان و نظامیان اسرائیل باید دستگیر و مجازات شوند.
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    7 21
    بمب افکن‌های آمریکا در ترکیه مستقر شدند
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    11 16
    بمب افکن‌های آمریکا در ترکیه مستقر شدند
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    5 21
    متأسفانه 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و اروپا در جنگ نوار غزه بوده است.
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    4 20
    حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 26 روز 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    4 20
    اسرائیل جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. آمریکا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. اروپا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد.
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 19
    تجاوزات اسرائیل به نوار غزه ناشی از سکوت جامعه جهانی است. تجاوزات اسرائیل به جنوب لبنان ناشی از سکوت جامعه جهانی است. آمریکا برای بودن در منطقه به رژیم صهیونیستی و داعش نیاز دارد
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 20
    بیست‌وششمین روز جنگ غزه؛ ۸۷۹۶ شهید، بیش از 22 هزار مجروح/ لعنت بر این رژیم غاصب اشغالگر که حتی از زنان و کودکان بی دفاع هم وحشت دارد و برای سر پوش گذاشتن به شکست هایش دست به هر جرم و جنایتی می زند.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 21
    اگر کمک آمریکا نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد. اگر کمک غرب نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد.
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 21
    بیست‌وششمین روز جنگ غزه؛ ۸۷۹۶ شهید و بیش از 22 هزار مجروح/ نمی‌توانیم در برابر شرایط غیرانسانی غزه ساکت بمانیم
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 19
    هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر ... دست نشانده رئیس حقوق بشر سازمان ملل متحد کجا هستند؟ در این مدت 26 روز هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند چرا؟
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 18
    ایدئولوژی صهیونیسم؛ هیچ‌کس نباید زنده بماند، حتی نوزادان! فتوای خاخام های یهودی: بمباران بیمارستان مرکزی غزه جایز است! | هیچ مانع دینی و اخلاقی وجود ندارد
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 18
    بیست‌وششمین روز جنگ غزه؛ 8796 شهید، بیش از 22 هزار مجروح/ در بیست‌وششمین روز جنگ غزه اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه به 8796 نفر افزایش یافته است. نابودی اسرائیل واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است. اسرائیل جنایتکار از سال 1918 تاکنون به همراه آمریکا و غرب 100 درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات در سراسر منطقه و جهان بوده است.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 16
    رفتار وحشیانه آمریکایی ها و اسرائیلی ها در جنگ نوار غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی 100 درصد فقط واجب است.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    3 18
    آمریکایی‌ها جنایتکار آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد. صهیونیست‌ها جنایتکار آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد.
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 15
    بیست‌وششمین روز جنگ غزه؛ 8796 شهید، بیش از 22 هزار مجروح/ در بیست‌وششمین روز جنگ غزه اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه به 8796 نفر افزایش یافته است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر ... دست نشانده رئیس حقوق بشر سازمان ملل متحد کجا هستند؟ در این مدت 26 روز هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند چرا؟
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 18
    نتانیاهو جنایتکار برای نجات خود به دنبال نابودی منطقه است
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 16
    سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی شرم آور است
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      23 1
      آیا سران غزه که جنگ را شروع کردن در کنار مردم شان هستن یا در قطر به سر میبرند؟
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 13
    آمریکا، کشورهای اروپایی، برخی کشورهای عربی و برخی کشورهای اسلامی و سازمان های بین المللی از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در فلسطین، لنبان و منطقه خاورمیانه بودن وهستند.
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 15
    جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است. نتانیاهو در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است.
  • اعتراض IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 8
    نفت رژیم اسرائیل از کجا تأمین می‌شود؟ 100 درصد فقط توسط کشورهای اسلامی! کشورهای اسلامی شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در سراسر منطقه بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 6
    جنایت دوباره جبالیا با پوشش بین‌المللی و آمریکایی انجام شد
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 6
    آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد، با حمایت آمریکاست
  • بابائی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 7
    کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند.
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد در حالی که کشتار غزه ادامه دارد، یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد. تاریخ: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ گروه بین الملل: در حالی که کشتار غزه ادامه دارد، یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد. به گزارش بولتن نیوز نفتکش سی ویولت حامل یک میلیون بشکه نفت آذربایجان روز 21 اکتبر از بندر جیهان به سمت بندر ایلات اسرائیل حرکت کرد. به گزارش بلومبرگ، نفتکش 900 متری سی ویولت که بندر جیهان را ترک کرده بود، بیش از یک میلیون بشکه نفت آذربایجان را به اسرائیل منتقل کرده است. اگرچه این نفتکش رسما به سمت بندر عقبه اردن در حرکت است، اما برخی منابع در گفتگو با بلومبرگ تأیید کردند که بشکه های خریداری شده توسط نفت پاز به بندر ایلات در اسرائیل تحویل داده می شود...
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    اعتراف گالانت: 10000 موشک و بمب بر سر غزه ریخته‌ایم
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    7 5
    نه آمریکا و نه ایران حق ندارند دامنه جنگ غزه وفلسطین را به بیرون از غزه وفلسطین بکشانند. میدان جهاد با یهود غاصب فقط جغرافیای غزه وفلسطین است و دشمن همان یهود غاصب در فلسطین است نه پایگاه‌های آمریکا ونه پایگاه‌های ایران . هرکس واقعا مرد است وطالب جنگ و مرد جنگ عازم فلسطین و غزه شود.کشاندن جنگ به خارج غزه وفلسطین نیرنگ و حیله و دام و اخلاق منافقین و گروگان گیران و دزدان است‌ و کشاندن مستقیم پای آمریکا به جنگ غزه نیرنگ منافقین و یهود است که اسرائیل . آمریکا را به حمالی و حمایت از خودش مجبور کند و نیروهای امریکا را به فلسطین به حمایت از اسرائیل بکشاند واین کاملا به ضرر فلسطین وکاملا به نفع اسرائیل است ، کوسه ماهی های امریکایی را اگر تحریک نکنید به هیچ عنوان در جنگ مستقیم فلسطین و غزه ورود نخواهند کرد ، اصلا ، و قطعا ، چون این اخلاق شیطان بزرگ وشیطان است و خداوند اجازه ورود مستقیم شیطان را به همه مکانها ومیدانها نمی دهد و بر گردن شیطان بزرگ غل و زنجیر می زند ، امریکافقط به اسرائیل برای دفاع از خودش سلاح می دهد ولاغیرکه این کمک تسلیحاتی هم از نابودی اسرائیل جلوگیری نخوا
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    8 1
    نه آمریکا و نه ایران حق ندارند دامنه جنگ غزه وفلسطین را به بیرون از غزه وفلسطین بکشانند. میدان جهاد با یهود غاصب فقط جغرافیای غزه وفلسطین است و دشمن همان یهود غاصب در فلسطین است نه پایگاه‌های آمریکا ونه پایگاه‌های ایران . هرکس واقعا مرد است وطالب جنگ و مرد جنگ عازم فلسطین و غزه شود. کشاندن جنگ به خارج غزه وفلسطین نیرنگ و حیله و دام و اخلاق منافقین و گروگان گیران و دزدان است‌ و کشاندن مستقیم پای آمریکا به جنگ غزه نیرنگ منافقین و یهود است که اسرائل ،آمریکا را به حمالی و حمایت از خودش مجبور کند و نیروهای امریکا را به فلسطین به حمایت از اسرائیل بکشاند واین کاملا به ضرر فلسطین وکاملا به نفع اسرائیل است ، کوسه ماهی های امریکایی را اگر تحریک نکنید به هیچ عنوان در جنگ مستقیم فلسطین و غزه ورود نخواهند کرد ، اصلا ، و قطعا ، چون این اخلاق شیطان بزرگ وشیطان است و خداوند اجازه ورود مستقیم شیطان را به همه مکانها ومیدانها را نمی دهد و بر گردن شیطان بزرگ غل و زنجیر می زند ، امریکافقط به اسرائیل برای دفاع از خودش سلاح می دهد ولاغیرکه این کمک تسلیحاتی هم از نابودی اسرائیل جلوگیری نخوا
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 4
    کشتار رژیم اشغالگر در جبالیا جنایت علیه بشریت است انفجار در اردوگاه آوارگان جبالیا، یکی از بزرگ‌ترین اردوگاه‌های آوارگان غزه به عنوان یکی از بدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان طی هفته‌های اخیر عنوان شد؛ اشغالگران شب گذشته، بزرگ‌ترین اردوگاه آوارگان غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن حدود ۴۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    9 0
    سران غزه در قطر چه می کنند؟
  • فرید محمدنژاد۲۳۹ IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 5
    سلام درود به سید مقاومت خداوند حافظ تو باد
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    سید حسن وارد میدان شود و اولین ضربه را بزند همه کشورهای مسلمان به میدان خواهند آمد و یهودیان غاصب را تکه پاره خواهند کرد. عرب کینه صد ساله از یهود غاصب دارد.
  • UA ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    مرگ بر اسراییل!
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    آمریکایی ها جنایتکار به همراه برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در این مدت 27 روز عامل اصلی جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در غزه هستند.
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    حقوق بشرآمریکایی و هم کشورهای غربی از سال 1945 تاکنون کودکان مسلمان را انسان نمی داند.
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    بیست‌وهفتمین روز جنگ غزه؛ افزایش شمار شهدا به ۹۰۶۱ نفر/ حقوق بشرآمریکایی و هم کشورهای غربی مردم فلسطین و غزه را انسان نمی داند.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴ حقوق بشرآمریکایی و کشورهای غربی از سال 1945 تاکنون کودکان مسلمان را انسان نمی داند. پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا معادل 2 بمب هسته ای در غزه استفاده کرده است رژیم اسراییل در بمباران غزه معادل دو بمب هسته ای را برسر ساکنان این منطقه فروریخته است. که اسرائیل در بمباران باریکه غزه از بیش از 25 هزار تن مواد منفجره استفاده کرده است که معادل دو بمب هسته ای است.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.