رکورد پرتغال از سود نیم میلیون یورویی سانتاکلارا از پرونده محمد محبی نوشت.

محمد محبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رکورد، باشگاه سانتاکلارای پرتغالی مبلغ نیم میلیون یورو از استقلال دریافت خواهد کرد.

بعد از شکایت باشگاه پرتغالی به دادگاه داوری ورزش، مقرر شد که باشگاه ایرانی چنین مبلغی را به باشگاه سانتاکلارای پرتغال پرداخت کند.

شوک به استقلال؛ خرید ستاره محبوب کار دست استقلال داد!

محمد محبی از سانتاکلارا به صورت قرضی راهی استقلال شد و در ادامه به روستوف روسیه پیوست.

باشگاه استقلال به دنبال به خدمت گرفتن دوباره محمد محبی از باشگاه سانتاکلارا پرتغال بود اما این باشگاه پرتغالی مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد.

بر اساس آنچه باشگاه استقلال اعلام کرد در قرارداد قرضی محمد محبی بند خرید دائمی با مبلغ ۶۰۰ هزار یورو قید شده بود که استقلال می‌توانست تا تاریخ ۳۱ می سال ۲۰۲۳ (۱۰ خرداد) به صورت کتبی به باشگاه سانتاکلارا بابت فعال کردن این بند، قرارداد بازیکن را دائمی کند.

حجت کریمی سرپرست وقت باشگاه استقلال با ارسال نامه‌های متعدد به باشگاه سانتاکلارا خواهان جذب این بازیکن بود اما این باشگاه پرتغالی اعلام کرد که به دلیل ارسال فیش پرداختی جعلی (که در دوران مدیران قبلی رخ داده) و نیز عدم پرداخت مبلغ کامل انتقال قرضی (باز هم در دوره مدیران قبلی) دیگر حاضر به مذاکره با باشگاه استقلال نیستند و با باشگاه‌های دیگری بابت انتقال محمد محبی مذاکراتی داشته‌اند.

کد خبر 803689

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    5 10
    واقعآ مدیران استقلال به چه چیزی افتخار می‌کنند دو بازیکن قرضی یکی محبی و دیگری قایدی برای هرکدام بااین جریمه یک میلیون صد یورو پرداخت کرده و تازه یک قهرمانی معيشتي اوردند تازه این غیر از پولی که به خود بازیکنان داده اند تازه افتخار هم میکنند. انحلال باشگاه استقلال حتمی شد. دیگر وقتش شده هواداران استقلال بیایند هوادار پرسپولیس شوند
    • EBI US ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      5 0
      بنظر خودت بهتر نیست سرتون از داخل هر چیزی که بشما ربط نداره دربیارین
  • هموطن IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    8 3
    آقا چرا این دو باشگاه را تعطیل نمی کنند که جز خسارت برای کشور و باشگاه هاشون هیچ ثمری ندارن همیشه این دو باشگاه و خود فدارسیون در حال خسارت دادن اونم دلاری یا یورویی از پول بیت‌المال به خارجی ها هستیم مگر این کشور برای این مدیران ناکار بلد چقدر باید هزینه پرداخت کند، آز اون بچه های ضعیف و بی پول سیستانی و یا کردستانی خجالت بکشید.
    • محسن IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      2 0
      احسند
  • کیسه چزون IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 2
    علی برکت الله اینم حدود۲۵ میلیارددیگه ازجیب بیت المال به جیب دیگران بابت افتضاحات مدیریتی باندآجرلو ا
  • ...بدبختم IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    الان ... اشک تمساح میرزه ،جنگ زرگری با خطیر دوباره راه میندازه نتیجه کارهاشون میشه کس امتیاز از پرسپولیس ،پنالت دیده نشده الومنیوم، قائم شدن پشت کسر قراردادهای دروغین ،گدا رو چی به بخشش ما هم بالا سرمون دو تا شاخ داریم ،فحش های ناموس کشیدن غلامپور و جورجونیو جلوی دوربین به حریفان و سکوت مرگبار انظباطی ،،و سه بار خوردن پول دالا ل بزرگ استرا توسط فتل و ادعاهای زیادش و این موضوع محبی رو هم دولت واسشون در میاره غصه نخورید ولی در داربی بلایی سرتون بیاریم که خدا میدونه