پدر شهید روح الله عجمیان برای سالگرد پسرش در شبکه یک حضور پیدا کرده بود. اما بعد از اعتراض به وضعیت رسیدگی به پرونده قضایی فرزندش از برنامه تلویزیونی با حالت قهر خارج شد.

پدر شهید عجمیان

همشهری آنلاین- الناز عباسیان: پدر شهید روح الله عجمیان که سال گذشته در اغتشاشات در کرج مظلومانه به شهادت رسیده بود، برای سالگرد پسرش در شبکه یک حضور پیدا کرد. اما او بعد از اعتراض به وضعیت رسیدگی به پرونده قضایی فرزندش از برنامه تلویزیونی با حالت قهر خارج شد.

چرا پدر شهید عجمیان آنتن زنده تلویزیون را ترک کرد؟ | قهر پدر عمجیان در آنتن زنده

در حین این گفتگو اعتراض سیدمیرزا ولی عجمیان، پدر شهید به این بود که رسیدگی به پرونده قضایی پسرش به مشکل خورده است و افرادی مانع پیشرفت پرونده و اعمال حکم قاتلان شده اند. در همین حین مجری به قصد آرام کردن او گفت: بله شما حق دارید و باید رسیدگی شود. شاید قاضی از چیزی اطلاع داشته که شما نمی دانید و باید کار را به قاضی سپرد.
پدر شهید عجمیان ناراحت شد و گفت شما در تلویزیون انعکاس صدای ما نیستید. این پرونده به صلاح دید افرادی متوقف شده است در حالی که حکم قاتلان باید مشخص باشد. شما نمی خواهید که ما خانواده شهدا حرفمان را به گوش مردم برسانیم. ما خواهان رسیدگی به وضعیت قاتلان هستیم که حتی معلوم نیست الان در زندان هستند یا آزاد شده اند. من به شما می گویم بگذارید من حرف بزنم ولی صدا و سیما نمی‌خواهد. ما را دیگر در برنامه ها دعوت نکنید یا بگذارید صحبت کنیم.
سپس پدر شهید عجمیان در حالی که اعتراض به شنیده نشدن حرف‌هایش داشت از صدا و سیما خواست تا دیگر او را به برنامه‌های خود دعوت نکنند و از برنامه زنده تلویزیونی به حالت قهر خارج شد.

کد خبر 803865

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 1
    مگر دو نفر از قاتل ها اعدام نشدند؟