آتش‌سوزی مرگبار در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد واقع در کلیدبر لنگرود که صبح روز جمعه ۱۲ آبان ماه رخ داد، ‌چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت.

آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود

به گزارش همشهری آنلاین، در ساعت ۵:۵۵ صبح امروز وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود استان گیلان به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که بر اساس گزارش‌های اولیه این حادثه چندین مورد فوتی و مصدوم داشته است.

فرماندار لنگرود در این ارتباط اظهار کرد: در ابتدایی‌ترین ساعت صبح روز جمعه کمپ ترک اعتیاد که تعدادی از بیماران در اینجا جهت درمان حضور داشتند دچار حریق شده و متاسفانه تعدادی از افراد حاضر در کمپ فوت کرده و تعدادی نیز مصدوم می‌شوند.

محمدرضا جلالی با تسلیت درگذشت افراد حاضر در این کمپ به مردم لنگرود بیان کرد: مصدومین نیز جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده اند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز علت وقوع آتش سوزی مشخص نیست، یادآور شد: به محض بررسی تکمیلی اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت می گیرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس کشور نیز از وقوع آتش‌سوزی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود خبرداد و گفت که این حادثه ۲۶ تن کشته و ۱۸ نفر مصدوم شده‌اند.

بابک یکتاپرست در این‌باره گفت:‌ در ساعت ۵:۵۵ صبح امروز وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود استان گیلان به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های اولیه این حادثه چندین مورد فوتی و مصدوم داشته است، گفت: گزارش‌ها حاکی از آن است که متاسفانه ۲۶ تن در پی این حادثه جان خود را از دست داده‌اند. همچنین ۱۸ تن نیز مصدوم شدند که عمدتا از نوع سوختگی سطح یک بوده است.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس کشور علاوه بر امدادگران اورژانس عوامل انتظامی، آتش‌نشانی و ... در محل حضور دارند و اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود استان گیلان تاکنون ۲۷ نفر جان باخته و ۱۲ نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

کد خبر 803968
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    15 2
    بدون مدرک وبدون مجوزهرکسی بلندمی شوددرکوچه پس کوچه های حاشیه شهرهای بزرگ کمپ میزندایهاالناس این معتادین وکارتن خوابهاراکه شبانه درکنارکوچه وخیابان آتش روشن میکنندبخصوص تهران والبرزجمع آوری وکمکی به حال آنهابکنیددرجایی که اختلاسگران چندصدمیلیاردازبیت المال می برندمثل خاوری ومرجان شیخ الاسلام آیاجای خواب وغذای گرمی برای این کارتن خوابهاوجودنداردچراجان انسانهادرحاشیه تهران وکرج همیشه بایددرخطرباشد
    • امانی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      2 4
      عزیز جان کمپ ترک اعتیاد با گرمخانه های کارتن خوابها فرق داره اونجا کسانی هستند که علاوه بر آموزش دادن چگونگی غلبه بر اعتیاد دارو ودرمان هم‌میشوند و باید هم درحاشیه شهرها باشه تا از حرمت حتی معتادین صیانت بشه بهرصورت امکان آتش افروزی از جانب اشخاص بعید هم نیست البته فرضیه هست امکان داره چون هوا سرد شده حتی آتش گرفتن یک وسیله گرم‌کننده درآن ساعتی که اکثرا خواب هستند باعث این فاجعه شده باشه
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      11 2
      اونایی که مردن راحت شدن خدا به خانواده هایشان صبر بده و واقعا که این دنیا دیگه جای زندگی نیست فقط پولدار ها میتونن برای خودشون سرگرمی درست کنن تا این چهارصبای عمر به خوشی بگذرونن و الا جز زجر و .... هیچ چیز دیگری در این دنیا نیست
  • Borzoo NO ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    19 5
    طبق معمول هیچوقت هم علت آتش سوزی بیان نخواهد شد..همانطور که آتش سوزی زندان اوین و مسمومیت شیمیایی مدارس دخترانه برای مردم مشخص نشد
    • مجید IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      3 30
      تو یکی ببند دهنتو
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      3 8
      یه سوال الان داری از فیلتر شکن استفاده می‌کنید یا خارج تشریف دارید
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      3 12
      اتفاقا علت آتش سوزی اعلام شده آتش گرفتن پرده بالای بخاری بوده علت آتش سوزی زندان اوین هم اعلام شده بود عده ای برای فرار عمدا آتش سوزی راه انداخته بودند به مدارس هم هیچ حمله شیمیایی نشده بود آزمایش خون هم گرفتن ثابت شد عامل شیمیایی نبوده نمیدونی بدون زیاد هم ماهواره نگاه نکن خنگ میشی
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      4 3
      به مدد خدا گرمخانه بزرگ در کرج خواهم ساخت با ظرفیت بالای ۲۰۰۰ نفر التماس دعا
  • اصغر US ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    6 0
    چقدر بار این اتفاق سنگینه. آدم هایی که خواستند از مسیر اشتباهی که به هر دلیل انتخاب کرده بودند، برگردند.کلی امیدوار که برمیگردیم و اشتباه گذشته را جبران میکنیم.همسر و بچه و پدر و مادر امیدوار به تولد جدید. اما چه غم انگیز قبل از تولد در آتش سوختند.
  • رضا IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    6 0
    این چندمین طی چندماه اخیر که مراکز بهزیستی چنینی اتفاقی براشون میافته.از این مدیران بهزیستی کشور انتظار بیشتری نمیره.
  • GB ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    3 1
    این کمپ ببندید ممنونم
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      2 0
      دیگه چیزیش نمونده که باز نگهش دارند
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    5 0
    عجیبه دوتا کمپ ترک اعتیادباهم آتش بگیرند.