رئیس‌جمهوری ترکیه، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را فاقد مشروعیت حتی در میان صهیونیست‌ها و فردی به لحاظ سیاسی مرده ارزیابی کرد.

اردوغان

به گزارش همشهری آنلاین، «رجب طیب اردوغان» در تازه ترین موضع گیری خود درباره جنایت رژیم صهیونیستی در غزه گفت: (بنیامین) نتانیاهو (نخست وزیر رژیم اسرائیل) دیگر فردی نیست که بتوانیم با او به هر شکلی وارد مذاکره شویم؛ او را نادیده گرفته و کنار گذاشتیم.

وی با بیان اینکه شخص نتانیاهو مسئول حملات به غزه است، افزود: نتانیاهو خشم اسرائیلی‌ها را برانگیخته و حمایت آنها را از دست داده و مخالفت با او در اسرائیل (سرزمین های اشغالی) تشدید شده است.

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، رو به افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می گوید که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

کد خبر 804359
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 15
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    21 17
    فلسطین خاکش آزاد خواهد شد چون خداوند گفته وَ لَقَدْ کتَبْنَا فی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکرِ أَنَّ الْأَرْضَ یرِثُهَا عِبَادِی الصَّلِحُون سوره نبیاء، در «زبور» بعد از ذکر (تورات) حکم کردیم: «بندگان شایسته ام وارث (حکومت) زمین خواهند شد!»
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    11 20
    هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا از بین بردن حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ رژیم صهیونیستی و هم آمریکا 100 درصد فقط با مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه بوده است. رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 29 روز با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی فقط مردم غزه را بمباران و قتل عام کرده است چرا؟ آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 29 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند.
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    12 24
    آمریکا حامی و شریک نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه است. غرب حامی و شریک نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه است.
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    12 20
    اعلام جدیدترین آمار شهدا در غزه ؛ ۳۹۰۰ نفر کودک هستند. آمار شهدای غزه به ۹۴۸۸ نفر رسید. کشورهای اسلامی نسبت به کشتار در غزه بی‌تفاوت نباشند.
    • NL ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      19 1
      کوکا و پپسی رو تحریم کنن
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    8 19
    کشورهای اسلامی به خود بیایند و اجازه نسل‌کشی را به اسرائیل و آمریکا ندهند
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    7 21
    در این مدت 29 روز بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در غزه آواره شده‌اند چرا مدعیان حقوق بشر جنایت های اسرائیل و متحدانش را در غزه نمی‌بینند؟
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    6 20
    صهیونیست‌ها دو مسجد دیگر در غزه را تخریب کردند
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    8 23
    اعلام آمادگی بیش از ۸ میلیون نفر برای نبرد با اسراییل
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      9 6
      همین فردا برید
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    16 21
    آفرین به اردوغان اون شیر صادرات نفت و فرآورده های نفتی به اسرائیل رو هم ببند تا صداقت سخنت ثابت بشه
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    16 20
    اردوغان: تحت هیچ شرایطی با نتانیاهو گفتگو نخواهیم کرد/ و باز هم 100درصد فقط دروغ است.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    10 18
    عامل اصلی جنایات اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین آمریکای جنایت‌کار است. عامل اصلی جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه آمریکای جنایت‌کار است.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    8 17
    سوخت جنگنده‌های اسرائیلی را کدام کشورها تامین می‌کنند
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    8 17
    سوخت جنگنده‌های اسرائیلی را کدام کشورها تامین می‌کنند حدود 60 درصد از نفت رژیم اسرائیل از مسیر خط لوله باکو-تفلیس-جیهان تامین می‌شود که تحت مدیریت ترکیه است، همچنین ترکیه از سال 2016 بیش از 11 میلیارد لیتر گازوئیل از رژیم صهیونیستی وارد کرده است.
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    12 14
    اگر این بشر بگوید الان روز است ما شک میکنیم مادرش هم نمیتونه تشخیص بده این کی راست میگه
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    7 14
    بایدن مسئول قتل‌عام‌ها در غزه است. که رژیم اشغالگر، با حمایت مستقیم واشنگتن مرتکب کشتارهای وحشیانه می‌شود. بایدن از نسل‌کشی در غزه حمایت می‌کند. که جو بایدن با حمایتش از اسرائیل، در حال حمایت از نسل‌کشی فلسطینیان در غزه است.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    3 15
    حزب الله با موشک برکان صهیونیست ها را هدف قرار داد
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    3 17
    هلاکت 5 نظامی اسرائیلی در شمال غزه
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    4 16
    افزایش شمار شهدای غزه به ۹۴۸۸ نفر/ نشست مشترک وزرای خارجه عرب و آمریکا درباره فلسطین آغاز شد دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای ملت فلسطین و هم مردم غزه ندارد.
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    3 14
    مطمئنی؟! دو روز دیگه باهاش دوست نشی؟
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    5 13
    این ریاکاریهاجواب نمیده
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    7 14
    اگر کشور‌های اسلامی رژیم صهیونیستی را تحریم نفتی و کالایی بکنند، عمر رژیم کوتاه‌تر خواهد شد
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    4 13
    رژیم صهیونیستی تاکنون معادل قدرت ۲ بمب اتمی غزه را بمباران کرده است
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    3 13
    رژیم صهیونیستی خسارت‌های خود را کم نشان داده و سانسور می‌کند تا بتواند روحیه شکست خورده سربازانش را حفظ کند
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    2 13
    ما به آمریکا می‌گوییم خود را کنار بکشد و سرنوشت خود را به رژیم صهیونیستی گره نزند
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    2 12
    آمریکا و شخص بایدن مسئول هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در غزه هستند
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    2 15
    حمله اسرائیل به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری + فیلم همزمان با سفر امروز رئیس آنروا به نوار غزه، شبکه الجزیره از حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری خبر داد. رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه، ۲ نوامبر)، در بیست‌وهفتمین روز عملیات «طوفان الاقصی»، یک مدرسه دیگر وابسته به آنروا (آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد) در اردوگاه «الشاطئ» را بمباران کرد. این مدرسه در این اردوگاه را که شمار زیادی از آوارگان فلسطینی به آن پناه آورده بودند، را بمباران کرد و الجزیره نیز نوشت که ارتش رژیم اشغالگر در حمله به این مدرسه، از بمب‌فسفری استفاده کرده است. تصاویر منتشر شده از لحظه بمباران این مدرسه در اردوگاه الشاطئ در غزه، استفاده رژیم صهیونیستی از این بمب‌های فسفری را نشان می‌دهد.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    2 13
    این حمله به مدرسه متعلق به آنروا در حالی صورت می‌گیرد که امروز، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) برای نخستین بار از زمان جنگ غزه، از این منطقه فلسطینی تحت محاصره، بازدید به عمل آورد و گفت: «این اولین بار است که از زمان آغاز این جنگ وحشتناک در حدود چهار هفته پیش، به من اجازه ورود داده شده است... ابعاد این تراژدی بی‌سابقه است». وی پس از بازدید از یکی از مدارس آنروا در رفح واقع در جنوب غزه با اشاره به کشته شدن ۷۰ کارمند آنروا از آغاز جنگ کنونی غزه گفت: «میزان پریشانی و شرایط غیربهداشتی زندگی فراتر از درک بود. همه فقط آب و غذا می‌خواستند». رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته در پاسخ بیش از هفت دهه جنایت این رژیم علیه مردم فلسطین، هتک حرمت مسجدالاقصی و محاصره نوار غزه، بار‌ها بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مساجد و مدارس فلسطینی را هدف بمباران قرار داده است. پیشتر مقامات رسمی فلسطینی در غزه اعلام کرده بودند که حملات رژیم صهیونیستی به ۲۱۲ مدرسه خسارت وارد شده
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    4 10
    آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه مرتکب جنایت جنگی شده است. بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم پایگاه های آمریکا در منطقه است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    2 11
    بلینکن: از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می‌کنیم/ واشنگتن مسئول مستقیم کشتار فلسطینیان است.
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    2 9
    به نظر من بعد از اشتباهاتشان و خوردن از حماس ابر اشتباه خودشان را با کشتار نوار غزه مرتکب شدند عاقل بودند میتوانستند ان شکست را پیروزی کنند نمیگویم چگونه اما تصور میکنم یا راهبران امریکا بسیار فاسد و فرسوده شده اند یا 1- میخواهند با این دو ابر اشتباه اسرائیل انها وادار به صلح کنند 2- یا واقعا میخواهند از اسرائیل برای گستنرش جنگ به لبنان و ایران استفاده کنند
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 3
    جنگ علیه مردم غزه برای اسرائیل امنیتی را به دنبال نخواهد داشت رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا تهدیدی برای همه بشریت بوده است. رژیم اسرائیل و حامیانش مسئول تنش در منطقه هستند.
  • احمد IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    3 4
    خداوند از شارون جنایت کارتر واز اردوغان بیشرافتر نیا فریده این صهیونیست کسی است که صهیونیست ها را در ادربایجان مستقر کرد تا به ایران ضربه بزند واز این بالاتر۶۰ درصدسوخت مورد نیاز جنگند ها وتانک های اسراییل را برای کشتار زنانان وکودکان غزه تامین میکند تف بر این همه بی شرافتی ورذالت وپستی که در صهیونیست ترک وجود دارد این بیشرافت، این رذل پست ده سال تمام سوریه را به خاکو خون کشید وتمام کارخانه های سوریه را تا پیچ ومهره اخر به غارت برد اردوغان همان بیشرافتی است که روزی ۲۰۰ هزار بشکه می فروخت از اسراییل سلاح برای داعش فراهم میکرد
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    3 3
    آمریکا جنایتکار نشان داد که در کنار رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار است
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    3 3
    اسرائیل و آمریکا علیه مردم غزه از گروهک تروریستی پ.ک.ک هم استفاده می کنند.
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    3 3
    آمریکا، حمایت تهران از حماس را محکوم کرد/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در مورد جنگ اسرائیل و غزه خودش متهم است و نه مدعی آمریکا جنایتکار خودش 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ درفلسطین، لنبان، نوارغزه و سوریه بوده است. آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که در کنار تروریسم است. آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که در کنار داعش است.
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    3 2
    حمایت های جو بایدن جنایتکار وحشی رئیس جمهور بی ادب آمریکا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی، کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی مردم غزه و برای آمریکایی ها در سراسر منطقه خاورمیانه گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود.
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    6 2
    این ترکیرو باید از ناتو بندازن بیرون کلا مسئولینش خیلی همشون دو رو هستن
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    3 2
    واقعا بعضی کشورهای دنیا ازامریکا اسرائیل میتزسند جرات ندارنند چیزی بگویند یا طرح کنترل جمعیت مثل کرونا کشورهای اعراب و مسلمان یک هفته لوله نفت بسمت امریکا اسرائیل ببندند چی میشه ننگ برکشورهای عربی ترسو
  • GB ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    2 0
    من هر روز قبل از آشتی کردن دوباره با اکسم:
  • ali IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    3 1
    چرت میگه بیشترین مراودات اقتصادی در حوزه سوخت و انرژی اسرائیل با ترکیه داره
  • ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    3 1
    مطمئنی؟
  • رضا IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    2 1
    نامرد دو رویی هستی که لنگه نداری ولی بدان منافق برای همیشه پیروز نیست