دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
۰ نفر

نساجی شرایط میزبانی در شهر خودش را ندارد و سپاهان هم بعد از حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی در اصفهان محروم شده است.

هوارادان سپاهان

همشهری آنلاین- امروز و امشب ورزشگاه آزادی تهران میزبان دو بازی از لیگ قهرمانان آسیا است. تیم نساجی که این ورزشگاه را برای بازی‌های خانگی‌اش معرفی کرده بود بعد از میزبانی از الهلال امروز باید دومین بازی خانگی‌اش در این رقابت‌ها را مقابل نوبهار ازبکستان برگزار کند. از سوی دیگر حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا و محرومیت سپاهان از بازی در ورزشگاه نقش‌جهان باعث شده سپاهان هم در همین ورزشگاه به مصاف آلمالیق برود. به این ترتیب امروز در ساعت ۱۷:۳۰ و سپس ۲۱:۳۰ می‌توانیم در ورزشگاه آزادی شاهد رویارویی دو نماینده ایران با دو تیم ازبکستانی باشیم. جالب اینکه دو باشگاه توافق کرده‌اند که تماشاگران بتوانند هر دو مسابقه را با یک بلیت تماشا کنند. یعنی از ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در ورزشگاه آزادی، فقط با یک بلیت.

نساجی – نوبهار

نساجی اولین دوره حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را خیلی خوب آغاز کرد و توانست نماینده هندوستان را در بمبئی شکست بدهد. اما همان ۳امتیاز تا امروز تنها امتیازات نماینده مازندران در آسیا بوده‌اند. شکست ۳ بر صفر از الهلال و سپس باخت ۲ بر یک مقابل نوبهار ازبکستان نتایج بعدی قرمزپوشان در این رقابت‌ها بودند. شکست مقابل نوبهار البته با بداقبالی و در آخرین لحظات به تیم نساجی تحمیل شد و تیم مهدی رحمتی می‌توانست لااقل با یک امتیاز از تاشکند بازگردد. اما تیم او در حالی که با یک گل پیش افتاده بود ۱۰نفره شد، گل مساوی را پذیرفت و بالاخره در آخرین لحظات وقت‌های تلف‌شده با یک گل به خودی شکست را پذیرفت. کارت‌های قرمزی که بازیکنان نساجی در این مسابقات می‌گیرند به یکی از معضلات مهدی رحمتی تبدیل شده است. امیرمحمد هوشمند که در بازی با الهلال کارت قرمز گرفت در ادامه ۳جلسه محروم شد و همچنان دچار محرومیت است. در ادامه صابر حردانی هم مقابل همین تیم نوبهار در بازی رفت اخراج شد تا نساجی امروز از حضور دو مدافع خودش محروم باشد. تقریبا می‌توان گفت تیم نساجی هیچ شانسی برای صعود از این گروه ندارد اما نتیجه بازی امروز می‌تواند اولین حضور مازنی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا را آبرومندانه‌تر کند.

سپاهان – آلمالیق

بلاهایی که امسال بر سر تیم سپاهان آمد، معادل بحران‌هایی است که ممکن است در طول چند سال برای یک تیم فوتبال پیش بیاید. سپاهانی‌ها لیگ برتر را با چند برد متوالی آغاز کردند اما حکم فدراسیون و کسر ۴امتیاز تمرکز آنها را به هم ریخت و نتایج را تغییر داد. از سوی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا ماجراهای بازی با الاتحاد پیش آمد و حکمی که AFC در هفته گذشته برای آنها صادر کرد یک بار دیگر تیم را به حاشیه برد. حالا سپاهان در لیگ قهرمانان بدون اینکه در زمین مسابقه به کسی باخته باشد با ۴امتیاز از ۳بازی شانس کمی برای صعود پیدا کرده است. سپاهان هم‌اکنون بین ۲۰تیم غرب آسیا رتبه یازدهم را دارد و در جدول گروه خودش حتی رتبه دوم را هم از دست داده است. رتبه‌ای که البته همین امشب در صورت بردن آلمالیق احتمالا آن را پس خواهد گرفت. زردپوشان علاوه بر این احکام با مشکل مصدومیت بازیکنان اصلی هم روبه‌رو هستند. امید نورافکن و رضا شکاری هنوز نتوانسته‌اند شرایط بازی را پیدا کنند و شهریار مغانلو هم بعد از چند هفته دوری تازه از این بازی به لیست سپاهانی‌ها برمی‌گردد. سپاهان در بازی رفت آلمالیق را برد و برای زردپوشان که با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند تکرار آن پیروزی از نان شب هم واجب‌تر است.

کد خبر 804823

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha