یکی از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش ناوشکن دیلمان است که در هفتم آذر امسال رونمایی و در دریای خزر الحاق و به آب انداخته می‌شود.

امیر ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، روز یکشنبه در حاشیه همایش بیستمین دوره نظری معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه نیروی دریایی نوشهر اظهار کرد: هیأت معارف با هدف انتقال و آموزش فعالیت‌ها، مأموریت‌ها، عملیات‌ها، رخدادها و افتخاراتی که همه همرزمان و پیشکسوتان در طول هشت سال در دانشگاه علوم دریایی نوشهر حاضر شدند.

تصاویر | سفر مشاور فرمانده کل قوا به چین

وی ضمن بیان اینکه افتخارات امروز موجب ارتقا توان و آمادگی رزمی نیروهای مسلح در همه حوزه‌ها است، گفت: هیچکس به خودش اجازه نمی‌دهد که نگاهی به مردم و کشور ما داشته باشد.

امیر دریادار ایرانی اظهار کرد: دستاوردهای نیروی دریایی ارتش که یکی از آنها ناوشکن دیلمان است در هفتم آذر امسال رونمایی و در دریای خزر الحاق و به آب انداخته می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف فعالیت نیروی دریایی ارتش در حوزه‌های موشکی، پهبادی، جنگالی، اطلاعاتی با رویه توجه به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه اقیانوس‌های جهان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 804871
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha