سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تداوم جنایت های رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین گفت: جهان می بایست فورا در مقابل این رژیم فاشیست و نژادپرست بایستد و حامیان آن را پاسخگو کند.

ناصر کنعانی

به گزازش همشهزی آنلاین، ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت:«وحشیگری بی حد و مرز رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در ‎غزه در روزهای اخیر، با تهدید وزیر کابینه رژیم یادشده به استفاده از بمب هسته‌ای، زنگ هشداری برای همه جهانیان است.

جهان می بایست فورا در مقابل این رژیم فاشیست و نژادپرست بایستد و حامیان آن را پاسخگو نماید.»

کد خبر 804900

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 23
  • araz IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    19 5
    کار خدارو میبینی,,,تا دیروز ایران زنگ خطر بود امروز اسرائیل
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      15 22
      ایران هم برای ایجاد بازدارندگی و امنیت مردم باید سلاح هسته ای داشته باشد
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    11 23
    باید در محاکم جهانی پرونده ای هم برای شرکای غربی اسرائیل خصوصا آمریکا باز شود و شخص بایدن به عنوان متهم ردیف اول در دادگاه جنایتکاران جنگی بخاطر ارسال بمب ها و جنگنده ها و حتی وتوی قطعنامه ها آتش بس مورد محاکمه و بازخواست قرار گیرد.
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      18 2
      محاکم جهانی که همه زیر نظر همون شرکایی که گفتی اداره میشه هیچ فایده‌ای ندارد، فقط وقت تلف کردنه
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 13
    زیردریایی اتمی آمریکا وارد حوزه عملیاتی «سنتکام» شد یک زیردریایی اتمی آمریکا روز دوشنبه (دیروز) در حوزه عملیاتی سازمان تروریستی «سنتکام» (ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا) استقرار یافت. آمریکا جنایتکار به همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار صحنه‌گردان نسل‌کشی صهیونیست‌ها جنایتکار در غزه است. آمریکایی‌ها جنایتکار از 15 مهرماه تاکنون مدیریت کشتار مردم بی دفاع نوار غزه را به دست گرفته‌اند نظامیان امریکایی را تهدید کنید/ چون به خاطر که نظامیان امریکایی حق حضور در عراق، سوریه، یمن و منطقه را ندارند. رژیم صهیونیستی با دستور مستقیم آمریکا در حملات به غزه از بمب‌های ممنوعه استفاده کرد.
    • . IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      1 2
      شما این همه اطلاعات رو از کجا آوردید؟ از کجا می دونید این اطلاعات صحت دارد؟ همیشه اخبار درست تو روزنامه ها و سایت ها نیست. صحت اخبار همیشه چند ماه بعد مشخص میشه و اون زمانی هست که همه خبر رو تقریبا فراموش کردند. به اخبار جنجالی "اخبار نُه روزه" می گویند که تا روز دهم هم طول نمی کشد!
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 18
    زیردریایی اتمی آمریکا وارد حوزه عملیاتی «سنتکام» شد یک زیردریایی اتمی آمریکا روز دوشنبه (دیروز) در حوزه عملیاتی سازمان تروریستی «سنتکام» (ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا) استقرار یافت. آمریکا جنایتکار به همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار صحنه‌گردان نسل‌کشی صهیونیست‌ها جنایتکار در غزه است. آمریکایی‌ها جنایتکار از 15 مهرماه تاکنون مدیریت کشتار مردم بی دفاع نوار غزه را به دست گرفته‌اند نظامیان امریکایی را تهدید کنید/ چون به خاطر که نظامیان امریکایی حق حضور در عراق، سوریه، یمن و منطقه را ندارند. رژیم صهیونیستی با دستور مستقیم آمریکا در حملات به غزه از بمب‌های ممنوعه استفاده کرد.
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      15 1
      چته خوب یکبار گفتی متوجه شدیم
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      18 1
      تازه کپی پِست کردن رو یاد گرفتی
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      15 1
      گفتی دیگ عزیزم،،چشم من بشون میگم شما آرووم باش
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      7 2
      خوشمزگی بسه یک مطلب را چندبارکپی کنی وفکر کنی خیلی کارت درسته
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      6 2
      تازه بقیه کامنت‌ها هم کار ایشونه
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 13
    حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد. زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. نیروهای آمریکایی هم به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند. یک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده‌اند چرا مدعیان حقوق بشر جنایت های اسرائیل و متحدانش را در غزه نمی‌بینند؟ تصویب طرح جدید آمریکا جنایتکار علیه ایران در مجلس نمایندگان | دخالت و مداخله در امور ایران است و هم به خاطر ناتوانی، کشور و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس ایران بوده است. کمک 425 میلیون دلاری جدید آمریکا به اوکراین تجاوز به روسیه است و هم آمریکا، غرب و ناتو از اسفندماه سال 1400 تاکنون 100 درصد عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بودن و هنوز هم هستند. تصویب طرح جدید آمریکا علیه ایران در مجلس نمایندگان | ولی باز هم آمریکایی ها جنایتکار هیچ غلطی نمی توانند بکنند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه و جهان ثابت شده است.
    • سامان ساکت IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      18 1
      این بنده خدا هرکیه پارتی داره که پیاماش به این بلندی کامل و اونم چنبار منتشر میشه.....
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 11
    و این در حالی است که ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا در این مدت 30 روز از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا علیه زنان، مردان و کودکان غزه استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند. جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم غزه محکوم است هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا از بین بردن حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ رژیم صهیونیستی و هم آمریکا 100 درصد فقط با مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه بوده است. رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 31 روز با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی فقط مردم غزه را بمباران و قتل عام کرده است چرا؟ آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 31 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند. رژیم صهیونیستی با دستور مستقیم آمریکا در حملات به غزه از بمب‌های ممنوعه استفاده کرد. اقدامات آمریکا را تحت نظر داریم.
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 13
    به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد سکوت جهان اسلام در برابر جنایات صهیونیست‌ها و آمریکا مایه شرمساری است.
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 6
    کسی نیست بگوید ضرورت ارسال زیر دریایی اتمی آمریکا به سواحل غزه چیست؟؟ مگر تهدید اتمی از سوی غزه قرار است بر ضد اسرائیل صورت بگیرد؟؟ یا برعکس برای ترساندن فلسطینیان و شاید اجابت کردن درخواست وزیر اسرائیلی برای حمله اتمی به غزه این زیر دریایی به منطقه ارسال شده است؟؟؟ آمریکا و اسرائیل بدانند که حتی با بکار گیری دهها بمب اتمی هم نمی توانند در این جنگ پیروز شوند و مقاومت یک قدم هم از مواضع بر حق خود عقب نشینی نخواهد نمود.
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 8
    اسرائیل از تمام خط قرمز ها عبور کرد یک. به سوریه و لبنان هم حمله کرد دو . از بمب هایی استفاده کرد که صد متر وارد زمین می شوند
  • بابائی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 7
    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در این مدت 31 روز مسئول نسل کشی در غزه بوده است.
  • جواد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 3
    هرچند که سلاح هسته‌ای ،یک سلاح ضد بشری و انسانی است،ولی باید به یاد داشت،اگر جنگی آغاز گردد،تمام قوانین حقوقی بشری و انسانی نادیده گرفته می شود ،اگر غربی‌ها ،که خود دارای سلاح های هسته ای مخربی هستند، چه تضمینی از طرف آنها وجود دارد ،تا از این سلاح استفاده نکنند.در دنیایی که همانند اسرائیل ، دولتمردان آن تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای میکنند،ایا وقت آن فرا نرسیده است که در دکترین دفاعی خود تجدیدنظر کنیم؟
  • US ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 2
    کسی از اوضاع مسکن خبر دارد ؟ ضمنا خواسته بدانم کسی که حقوق بازنشستگی اش در حد هفت میلیون تومان هست باچنین مبلغی می تواند هم زندگی کند هم اجاره مسکن پرداخت نماید؟ شنیدم در تهران مردم بالا پشت بام خانه شأن را هفت میلیون اجاره میدهند... ... ... ... ... ...
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    من از دیروز که سردار نقدی فرمودند کمترین برخوردمان تحریم اجناس امریکایی است هیچ جنس امریکایی نخریدم از آیفون 14 بگیر تا ماشین شورولت و...
  • US ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    یک سخنگوی وزیر امور خارجه نباید در حد مردم کوچه و بازار صحبت کند باید درحد مقام یک وزیر صحبت کند
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    خوب چرا به جهان التماس می کنید ،چرا خود ایران و نیروهای مسلح ایران بر علیه اسرائیل وارد کارزار نمی شوند ؟جنگ غزه جنگ التماس ودرخواست نیست جنگ حق علیه باطل تا نابودی کامل باطل است.