دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
۰ نفر

کاروان پرسپولیس صبح دیروز راهی شهر دوشنبه شد تا برای بازی حساس فردا مقابل استقلال تاجیکستان آماده شود. در این میان انتشار رنگ لباس بازیکنان در رسانه رسمی باشگاه استقلال تاجیکستان بحث برانگیز شد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین کاروان پرسپولیس صبح دیروز راهی شهر دوشنبه شد تا برای بازی حساس فردا مقابل استقلال تاجیکستان آماده شود. در این میان نکته جالب به تصاویر بازیکنان و مربیان پرسپولیس مربوط می شد که از سوی رسانه های رسمی باشگاه میزبان منتشر شد.

پرسپولیسی ها در این سفر لباس های ورزشی یک دست سرمه ای با رگه های قرمز به تن داشتند اما دقایقی پس از حضور در دوشنبه، تصاویری از ورود کاروان پرسپولیس در اکثر رسانه های رسمی ایران منتشر شد و عجیب آن که رنگ لباس های آن ها آبی شده بود. موضوعی که در نوع خود عجیب به نظر می رسید.

این تصاویر از سوی رسانه رسمی باشگاه استقلال تاجیکستان منتشر شده و به دلیل مشکل نور از سرمه ای به آبی تغییر رنگ داده و رسانه های وطنی نیز همان عکس ها را منتشر کرده بودند.

تغییر رنگ عجیب لباس پرسپولیسی ها به آبی!

کد خبر 804980

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    6 1
    همه وجودشان را آبی گرفته فقط یه جاهای کمی قرمز مونده عوضش هواپیماشون یه دست قرمز بود
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 0
    تیم‌های فوتبال معتبر برند‌‌جهانی‌ مثل‌‌‌‌ یونایتد دیگران پیراهن دومشان ابی‌‌است‌ اصل‌‌اسم‌ و‌ شناسنامه تیمشان است‌ نه‌ رنگ‌ من‌‌ اول‌ اث‌ میلانی بودم‌‌بخاطر‌ رودگولیت‌ فان باستن رایکارد‌ درکنارش اینترمیلان بخاطر توتی‌ رومی‌ هم شدم و ناپولی بخاطر ماردونا و.کاره‌کا‌ ‌‌لیگ‌‌برتر‌ هم‌‌چلسی لیورپول منچسترسیتی منچستر یونایتد ‌چ ‌‌‌‌ا رسنال اسپانیا هم‌ بارسا هردوتیم‌ مادریدی ووالنسیای‌ زمان هکتور کوپر
  • محمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    اینا خودشون هم استقلالین فقط خبر ندارن