سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس گفت: بار دیگر تاکید می‌کنیم تنها مسیر برای آزادی اسیران، تبادل اسیران به صورت کامل یا جزئی است.

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس گفت: اعلام می‌کنیم رزمندگان ما به درگیری و مقابله با دشمن در همه محورها ادامه می‌دهند. ۱۳۶ دستگاه خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را به طور کامل یا جزئی منهدم کردیم.

وی ادامه داد: تک تیراندازان ما، نظامیان اشغالگر را هدف قرار می‌دهند و یگان توپخانه هم به هدف قرار دادن استحکامات دشمن ادامه می‌دهد. برای دشمن و تانک‌های آن کمین می‌گذاریم و با نیروهای تکاور و رزمندگان خود، نیروهای دشمن را دور و به آن‌ها ضربه می‌زنیم.
ابوعبیده افزود: بار دیگر تاکید می‌کنیم تنها مسیر برای آزادی اسیران، تبادل اسیران به صورت کامل یا جزئی است. دشمن است که در راه همه تلاش‌ها برای آزادی گروگان‌ها و اتباع خارجی کارشکنی می‌کند و جان آنان را به خطر می‌اندازد.

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام گفت: دشمن ایجاد شرایط مناسب برای آزادی اسیران را رد می‌کند و عملیات آزادی ۱۲ نفر از آنان را به شکست کشاند. به مقاومت در همه محورها ادامه می‌دهیم و کشته شدن تعدادی از اسیران و بازداشت شدگان، دلیلی بر زورگویی دشمن است. در چند دقیقه آینده، بخشی از عظمت رزمندگان خود و درگیری آنان با دشمنی را که در ساختمان‌ها پناه می‌گیرند و شکار تانک‌ها و انهدام آن‌ها را منتشر خواهیم کرد.

ابوعبیده افزود: ای مبارزان ملت ما، در همه میدان‌های فلسطین آماده باشید. به ملت خود که کوچ اجباری را رد می‌کند و در برابر ارتش اشغالگر ایستادگی می‌کند، درود می‌فرستیم. به اشغالگران بشارت می‌دهیم که در مرحله آینده با خشم و درگیری‌ها در کرانه باختری و نوار غزه روبرو خواهند شد. از ملت فلسطین و امت خود می‌خواهیم تا برای رزمندگان دعا کنند.

کد خبر 805847
منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • مهندس نرم افزار IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 0
    مسلمانان چرا متحد نمی‌شوند تا دشمن صهیونیستی را نابود سازیم؟ یاد یاری طلب کردن امام علی افتادم سلیم بن قیس هلالی در کتاب پنج تن آل عبا نوشته وقتی صبح شد جز چهار نفر کسی از آنان نزد او نیامد. (سلیم می‌گوید: ) به سلمان گفتم: چهار نفر چه کسانی بودند؟ گفت من و ابوذر و مقداد و زبیر بن عوام. امام علی علیه السلام فرمودند اما والله ما الوم نفسی فی جهادکم، ولو کنت استمکنت من الاربعین رجلا لفرقت جماعتکم به خدا قسم خود را در جهاد با شما سرزنش نمی‌کنم، و اگر چهل نفر یار داشتم جمعیت شما را متفرق می‌ساختم.
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 0
    دعای ما هم برای شماست ای مبارزان راه خدا
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 0
    مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی‌ها در برابر ارتش درنده و کودک کش اسرائیل و سلاح‌های اهدایی آمریکا در تاریخ ماندگار و جاویدان ست قلب ما ایرانی ها هم در کنار آنهاست
  • سیروس IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    48 18
    ابوعبید ، شیر مرد و دشمن ستیز و نستوه
    • محمد IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
      38 8
      درود و سلام بر شهیدان ان شاء الله رزمندگان غیور اسلام پیروز می شوند
  • س ح IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    33 5
    سلام ودعا برمردم مبارز فلسطین وقهرمانان آن که افتخار مسلمانان وازادگان جهان هستند
  • بهرام IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    27 5
    فارغ از خسارات شدید و حملات بی رحمانه جنگنده های رژیم غاصب در غزه...! برگ برنده ی این بازی دست حماس هستش. حماس باید شدیدا" مراقب باشد تا این مهره ارزشمند و برگ برنده رو از دست نده. نتانیاهو در داخل بخاطر شکست ۷ اکتبر تحت مضحکه و فشار است. بخش عمده ای از این فشار از ناحیه خانواده های اسرا می باشد. بخاطر همین است که ناانیاهو برای رهایی از بخش عمده ی این فشارها به آزادی آنها نیاز دارد. لذا اینجا می بینیم که نتانیاهو برای ازادی اسرا دست به هر جنایتی زده و حتی تهدید هسته ای هم کردن. این اهمیت گروگان ها را میرساند. نه به اینخاطر که نتانیاهو جان اسرای اسراییلی برایش مهم باشد، بلکه به این خاطر که خودش رو از مهلکه سنگین شکست اخیر نجات دهد و از زیر بار فشارهای داخلی خلاص شود و این رهایی در گرو آزادی گروگان های در دست حماس است. واضح است و تجارب هم به کرات نشون داده در چنین وضعیتی طرف به همون مقدار که برای ازادی اسرایش دست به هر جنایتی زده است.در مقابل نباید فراموش کنیم که طرف برای رسیدن به خواسته اش. مجبور بشه هر امتیازی رو هم به حماس بده. چون گزینه دوم منطقی تر و مطنئن تر است و سلامت اسرا
  • فرزاد IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    34 8
    ومارمیت اذ رمیت ولا کن الله رمی.ای رزمندگان جان برکف غزه محکم واستواربمانید که ظفرنزدیک است شک نکنید انشاالله.
  • محمود IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    23 5
    خداوند یار ویاورتان باشد یقینن انشاالله به یاری خداوند شما پیروز هستید
  • حسام IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    34 6
    رزمندگان دلاور حماس غیورانه بجنگید دست خدا پشتیبان شماست و دلهای آزادگان جهان همراهتان است پیروز هستید
  • جواد IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    17 6
    وقتی در برابر حملات هوائی بی دفاع هستید چرا عملیات را در ۷ اکتبر شروع کردید تا هزاران زن و کودک بآسانی هدف بمباران قرار گیرند؟