وزیر جنگ اسرائیل گفت: قطع حملات موشکی به شهرهای ما یکی از اهداف جنگ است!

جلسه مقامات اسرائیلی وزیر دفاع

به گزارش همشهری آنلاین، یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل در دیدار با فرماندهان جبهه داخلی ارتش این رژیم گفت: در یک جنگ طولانی هستیم و باید اقتصاد غیرنظامی را برای تداوم جنگ ساماندهی کنیم.

وی اذعان کرد یکی از اهداف حمله زمینی ارتش به نوار غزه، توقف شلیک موشک‌های حماس به شهرهای اسرائیلی است تا مردم بتوانند به زندگی روزمره خود بازگردند.

یوآو گالانت در دیدار با مدیران کل وزارتخانه‌های دولتی، مقامات محلی و رئیس فرماندهی جبهه داخلی ارتش اسرائیل گفت: «ما در یک جنگ طولانی هستیم و بحث اقتصاد، مؤلفه اصلی مدیریت جنگ است. حتی اگر نتوانیم مسائل را به بهترین شکل ممکن حل کنیم، باید آن را «سریع» انجام دهیم».

تصاویر هولناک نبرد شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین + فیلم

درخواست حماس از همه مردم دنیا ؛ بیانیه جدید مقاومت منتشر شد

عکسی که خبرنگار سی ان ان را از کار تعلیق کرد ؛ تصویری که در میان صهیونیست ها دست به دست می شود

او افزود: «ما باید با سیاست بودجه گسترده و کوتاه‌ترکردن کارهای اداری طولانی عمل کنیم».

گالانت ادامه داد: برای بازگشت زندگی عادی به شهرها، باید موشک باران دشمن را قطع کنیم!

گالانت افزود: «ما باید مطمئن شویم که اسرائیلی‌ها در امنیت بوده و توانایی داشتن یک برنامه روزانه بدون وقفه را داشته باشند».

کد خبر 805941

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون منطقه خاورمیانه و جهان را بی‌ثبات کرده است. آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون منطقه خاورمیانه و جهان را بی‌ثبات کرده است. ویران شدن بیش از ۶۰ مدرسه در تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به غزه برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است. آمریکا جنایتکار ارزش‌های انسانی را در غزه نقض کرد. اروپا جنایتکار ارزش‌های انسانی را در غزه نقض کرد. اسرائیل جنایتکار ارزش‌های انسانی را در غزه نقض کرد. دبیرکل سازمان ملل متحد ناتوان و عاجز نباید فقط تماشاگر کشتار غزه باشد! رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد ناتوان و عاجز نباید فقط تماشاگر کشتار غزه باشد! رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ناتوان و عاجز نباید فقط تماشاگر کشتار غزه باشد!