نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در سخنانی از سران کشورهای جهان خواست تسلیم فشارها نشده و به حمایت از این رژیم ادامه دهند.

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه گفت تا رسیدن به پیروزی، جنگ متوقف نخواهد شد.

وی در ادامه سخنانش گفت: «ما تا دست‌یابی به موفقیت و پیشروی در جنگ که هدفش پیشروی است، متوقف نخواهیم شد و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «ما حماس را از بین می‌بریم و ربوده‌شدگان خود را باز می‌گردانیم».

نتانیاهو مدعی شد: «مبارزان حماس کنترل نوار غزه را از دست داده و جایی برای پنهان شدن ندارند».

وی اضافه کرد: «برای جبهه شمالی آماده بوده و به حزب‌الله برای ورود به جنگ هشدار دادیم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «بدون بازگشت ربوده شدگان هیچگونه آتش‌بسی وجود نخواهد داشت و مذاکرات برای آزادی آنها توسط رئیس موساد انجام می‌شود».

نتانیاهو از سران کشورهای عرب خواست علیه حماس موضع گیری کنند.

وی افزود: «هدف اصلی چیره شدن بر حماس بوده و اکثر ملت آمریکا از ما حمایت می‌کنند».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «حماس بخش جدایی ناپذیر از محور تروریسمی است که ایران رهبری آن را بر عهده دارد».

نتانیاهو گفت: «در ارتباط دائم با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بوده و از حمایت نظامی، سیاسی و اخلاقی ملت آمریکا قدردانی می‌کنم».

وی اضافه کرد: «حماس را سرانجام خلع سلاح کرده و دیگر هیچ تهدیدی از نوار غزه علیه اسرائیل وجود نخواهد داشت و ارتش به عملیات خود برای کنترل غزه ادامه خواهد داد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «اگر صلح، امنیت و تضمین آینده دولت اسرائیل را می‌خواهیم باید بر حماس چیره شویم».

نتانیاهو گفت: «هرگونه فشار بین‌المللی، اعتقاد ما در دفاع از خود را تغییر نخواهد داد و سران جهان باید به اظهار حمایت از اسرائیل ادامه داده و تسلیم فشارها نشوند».

کد خبر 806469
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    5 11
    يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳/ آمریکا جنایتکار مجرم اصلی حمایت از جنایات رژیم‌صهیونیستی است. هر ۱۰ دقیقه یک کودک در نوار غزه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار جان خود را از دست می‌دهد.
    • RO ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      2 3
      عجب! همه اینا رو تنهایی فهمیدی؟
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    5 12
    در غزه نسل کشی انجام می‌شود/ آمریکا جنایتکار مسئول جنگ در غزه است.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    3 12
    ادامه بمباران و موشکباران محله های مسکونی غزه از هوا و دریا توسط اسرائیل و آمریکا همچنان نیز ادامه دارد.
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    2 9
    نتانیاهو: به دنبال اشغال غزه نیستیم! و باز هم 100 درصد فقط دروغ است. و این در حالی است که ارتش اسرائیل به همراه آمریکا غزه را اشغال کرده است.
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 10
    تنها کسی که می‌تواند جنایات صهیونیست‌ها را متوقف کند حامی آن آمریکاست
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    19 7
    يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹/ برخی از کشورهای عربی متأسفانه در این مدت 37 روز در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان کوتاهی و سکوت کردند و هیچ کاری و اقدامی عملی نکردند چرا؟
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    5 9
    بمباران غزه توسط اسرائیل و آمریکا جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. بمباران غزه توسط اسرائیل و آمریکا جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    3 10
    سران کشورهای اسلامی باید به فکر نابودی اسرائیل باشند
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    2 10
    حمایت آمریکا از اسرائیل می تواند به مواضع واشنگتن آسیب برساند
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    2 8
    ارتش اسرائیل همچنان از انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا علیه مردم غزه استفاده می‌کند.
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      3 2
      بدون اینکه سرچ کنی، بمب خوشه ای را توضیح بده😑😑😑😑
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 8
    بهترین گزینه و بهترین مقابله در برابر اسرائیل و آمریکا ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    3 8
    کشورهای غربی حتی خواستار آتش‌بس در غزه نشدند. کسانی که در برابر ظلم سکوت کنند، به همان اندازه در این ظلم شریک هستند. آمریکا و غرب مدعی حقوق‌بشر هستند؛ اما متاسفانه آن‌ها حقوق بشر را در قبال اقدامات اسرائیل فراموش کرده‌اند
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    2 7
    اسرائیل ‌باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در جنوب سوریه را متوقف کند. اسرائیل ‌باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در جنوب لبنان را متوقف کند. اسرائیل ‌باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در فلسطین اشغالی را متوقف کند. اسرائیل ‌باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در نوار غزه را متوقف کند.
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    2 7
    اسرائیل به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در نوار غزه دست به جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت زده است
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 4
    يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸/ چیزی که اکنون مشاهده می‌کنیم رفتار دوگانه غرب در برخورد با جنایات رژیم صهیونیستی است. اگر غرب ادعا می‌کند مردم اوکراین از سوی دولت روسیه مورد تهاجم قرار می‌گیرند چرا در همین زمانی که غزه بمباران می‌شود، در مورد مردم فلسطین چنین موضعی ندارند؟ آنها می‌گویند در غزه هیچ کاری نباید انجام دهید. استانداردهای دوگانه دولت‌های غربی تهدید بزرگ‌تری برای حقوق بشر محسوب می‌شود. ارتش اسرائیل در روزهای گذشته حملات خود را بر بیمارستان‌های نوار غزه افزایش داده که این امر منجر به شهادت بسیاری از بیماران و زخمی‌های این بیمارستان‌ها و همچنین کسانی شده است که به این مکان‌ها پناه آورده بودند. طبق آمارهای اعلام شده دستکم ۱۱ هزار و ۷۸ فلسطینی از جمله چهار هزار و ۵۰۶ کودک و سه هزار و ۲۷ زن در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند. در همین حال، بر اساس آمار رسمی، تعداد کشته‌شدگان اسرائیلی حدود یکهزار و ۲۰۰ نفر است.
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 5
    بمب‌ های فسفر سفید صهیونیست‌ها چه بلایی سر مردم غزه می‌آورد؟
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    2 5
    چیزی که اکنون مشاهده می‌کنیم رفتار دوگانه غرب در برخورد با جنایات رژیم صهیونیستی است. اگر غرب ادعا می‌کند مردم اوکراین از سوی دولت روسیه مورد تهاجم قرار می‌گیرند چرا در همین زمانی که غزه بمباران می‌شود، در مورد مردم فلسطین چنین موضعی ندارند؟ آنها می‌گویند در غزه هیچ کاری نباید انجام دهید. استانداردهای دوگانه دولت‌های غربی تهدید بزرگ‌تری برای حقوق بشر محسوب می‌شود. ارتش اسرائیل در روزهای گذشته حملات خود را بر بیمارستان‌های نوار غزه افزایش داده که این امر منجر به شهادت بسیاری از بیماران و زخمی‌های این بیمارستان‌ها و همچنین کسانی شده است که به این مکان‌ها پناه آورده بودند. طبق آمارهای اعلام شده دستکم ۱۱ هزار و ۷۸ فلسطینی از جمله چهار هزار و ۵۰۶ کودک و سه هزار و ۲۷ زن در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند. در همین حال، بر اساس آمار رسمی، تعداد کشته‌شدگان اسرائیلی حدود یکهزار و ۲۰۰ نفر است.