محمدحسین مرادمند چند هفته است گرفتار بدشانسی هایی از قبیل محرومیت و مصدومیت شده است.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، محمدحسین مرادمند که در فصل جدید به یکی از مهره های قابل اتکای تیم جواد نکونام تبدیل شده است و جواد نکونام از او به عنوان فرمانده و نظم دهنده خط دفاعی استفاده می‌کند چند هفته است گرفتار بدشانسی هایی از قبیل محرومیت و مصدومیت شده است.

مرادمند که فصل پیش یکی از خوب‌های استقلال ساپینتو بود و از زمانی که به بازیکن فیکس تبدیل شد با پروازهای بلندش محوطه جریمه تیم‌های حریف را نا امن کرده بود و هر بازی باید گلزنی می‌کرد، در تیم جواد نکونام هم این عادت را ترک نکرده و هر بار که برای ضربات آزاد به محوطه جریمه حریف می‌رود لرزه به اندام مدافعان حریف می‌اندازد و از حضورش در محوطه جریمه تیم حریف هر لحظه بوی گلزنی استشمام می‌شود.

مرادمند ولی از فصل پیش خشن‌تر شده و فقط تا هفته ۹ چهار کارت زرد دریافت کرده که این یعنی درگیری‌اش با بازیکنان حریف بیش‌از تمامی بازیکنان دیگر استقلال بوده. مرادمند دو کارت زرد را در یک بازی در هفته ۷ کسب کرد زمانی که تنش در ورزشگاه آزادی میان او و مرتضی تبریزی به اوج خودش رسیده بود مرادمند دو کارت در یک نیمه دریافت کرد و از بازی با کارت قرمز اخراج شد.

مرادمند بعداز گذراندن محرومیت یک جلسه‌ای مقابل تراکتور باز به ترکیب اصلی استقلال بازگشت اما شانس با مدافع آبی‌ها یار نبود و در نیمه‌ی دوم بازی مقابل تراکتور مصدوم شد و به اجبار از زمین بازی خارج شد تا این‌بار مصدومیت مانع بازی کردن او در قلب خط دفاع استقلال باشد.

کد خبر 806554
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha