سیاستمدار ایرلندی در سخنانی معتقد است که تل آویو نوار غزه را تبدیل به یک جهنم کرده است.

پدر فلسطینی اسامی بستگان شهیدش را روی پارچه نوشت

همشهری آنلاین: یک سیاستمدار ایرلندی در سخنانی با انتقاد از رژیم صهیونیستی تاکید دارد که تل آویو نوار غزه را تبدیل به یک جهنم کرده است.

او در سخنانش می گوید که هر ده دقیقه جان یک کودک در غزه گرفته می شود، اما اسرائیل مدعی دفاع از خود است، در حالی که بمباران غیرنظامیان، مجازات جمعی و قتل هزارن کودک دفاع از خود نیست.

این سیاستمدار ایرلندی خواستار مقابله جهانی با اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه شده است.

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرده است که شمار شهدای غزه تا این لحظه از 11 هزار نفر فراتر رفته است و بیش از 8 هزار نفر از شهدا زن و کودک هستند.

کد خبر 806723

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهرماه تاکنون غزه را به جهنم تبدیل کرده است.
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    بمباران غزه توسط ارتش اسرائیل و آمریکا جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. بمباران غزه توسط ارتش اسرائیل و آمریکا جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. آمریکا جنایتکار جنگ غزه را مدیریت می کند.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    آمریکا جنایتکار کودک‌کش است. اروپا جنایتکار کودک‌کش است. اسرائیل جنایتکار کودک‌کش است.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    تنها راه پیشرفت، نابودی رژیم صهیونیستی و خروج آمریکا از منطقه است
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    تنها راه پیشرفت، نابودی رژیم صهیونیستی و خروج آمریکا از منطقه است گفتمان طوفان الاقصی باید این باشد که کشور‌های اسلامی و منطقه را متوجه کنیم که تنها راه پیشرفت در تمام حوزه ها، نابودی رژیم صهیونیستی و خروج آمریکا از منطقه است و این بزرگترین بُرد در این عملیات است. در جنگ ۶ روزه ۴ ارتش کشور عربی، نتوانستند رژیم صهیونیستی را شکست دهند. از آن سال تا امروز به دستاوردی مانند طوفان الاقصی رسیدیم که بزرگترین نتیجه آن شکستن هیمنه پوشالی اسرائیل بود. اگر اینگونه نمی‌شد کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی روند صلح برقرار می‌کردند. اما این عملیات، انگاره قدرت امنیتی و نظامی این رژیم جنایتگر را بر هم زد؛ لذا یکی از بزرگترین دستاورد‌های عملیات طوفان الاقصی شکستن هیمنه پوچ رژیم صهیونیستی بود.
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    بیش از 101 نفر از نیروهای سازمان‌ملل در جنگ غزه توسط صهیونیست ها و با حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب قتل عام شده اند
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    شمار شهدای غزه به ۱۱۱۸۰ نفر رسید که شمار شهدا از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون به ۱۱۱۸۰ نفر رسید که ۴۶۰۹ نفر آن‌ها کودک هستند. که شمار شهدا تاکنون به ۱۱۱۸۰ نفر رسیده است که از این تعداد ۴۶۰۹ نفر کودک و و ۳۱۰۰ نفر نیز زن هستندفعالیت ۲۲ بیمارستان و ۴۹ مرکز درمانی غزه متوقف شده است و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الشفاء، ساختمان جراحی و بخش زایمان را بمباران کرده‌اند. که دو نوزاد نارس نیز به دلیل نبودن امکانات و امدادرسانی در بیمارستان جان باختند. که رژیم اشغالگر ۷۰ مسجد را به طور کامل، ۱۵۳ مسجد را به طور جزئی و ۳ کلیسا را تخریب کرده است.